Honorable Mentions and Top 3

torsdag 24 november 2011

Kortonsdag med lift av Anne!

Igår på kortonsdagen inne på SweScrapbook så liftade vi en av mina förebilder - Anne. Så med det sagt blev det mer av en case än en lift... ;-)

Här är mitt kort:



Har använt ett motiv från Magnolia som jag färglagt med Copics - fortsätter att öva... Är nu uppe på motiv 15 eller något sådan tror jag... Papper från Bo Bunny och Pion Design. Kantstans från Martha Stewart. Lite diverse pynt, bla blommor från Wild Orchid.

Ha en härlig kväll!! Själv ska jag passa på att packa då jag ska på Scrapgalens julmys på lördag!!! Ser verkligen fram emot det....

Detta kort passar också utmaningen på Copicmarker Norge - julkort, gärna med en nisse...

I've made this card as a lift of Anne - a true inspiration of mine. It fits the challenge over at Wild Orchids - A Child's Christmas... Sweet little Tilda all dressed up as Santa waiting for her gifts is the perfect image along with sweet embellishment for my sweet neece.

6 kommentarer:

Maritha sa...

MEEEEEN gumman...heeeelt underbart kort! Bara älskar ALLT med detta!! =)

Kramen

mhlcards sa...

Du fortsätter leverera, duktiga du :)
Ha det riktigt mysigt imorgon!!!
Kram Mari

Åsa/asamia sa...

Åååååå vad fint!!!
Imorrn ses vi äntligen - ska bli superkul!
Kram ♥

Kim sa...

This is so adorable! What a fun and beautiful easel card! Tilda is super cute! Thanks for joining us at WOCC!
Hugs~ Kim

CopicMarkerNorge sa...

Et kort med masse jule-stemning!! Nydelig :) Takk for at du deltar på CMNs utfordring! Klem, Siv

Iulia sa...

Wow, this is simply gorgeous! Love the way you placed the front panel and the shape of your card! Beautiful coloring too!
Hugs, Iulia- new follower:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails