Honorable Mentions and Top 3

måndag 24 oktober 2011

Skiss på Swe!

Jag har gjort en LO!! Det var länge sedan sist, åtminstone när jag gjorde denna till skissen på SweScrapbook. Sen dess har jag gjort ett par till... ;-)



Jag har använt papper från Bo Bunny och lite stickers samt chipboards. Jag har använt en bit punchinella som mask och mistat med en röd mist som heter Burnt Red.



Närbild på ena sidan.



Närbild på andra sidan.



Fotona är på mina underbara söner, båda bara några dagar gamla födda med ganska precis 19 månaders mellanrum så när som på två dagar... Jag älskar att vara er mamma - för alltid, för evigt!!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Verkligen en underbar LO gumman,så härliga bilder och jag kan bara hålla med......jag älskar att vara mamma med,det är ju bara så härligt och tiden rinner iväg fort. Min äldsta har just flyttat hemifrån och nu är det bara hennes 19 åriga syster hemma här på veckorna(tackålov kommer sonen som bor hos sin far, på helgerna) och man tycker det blir så tyst och tomt(fast man har sagt sen dom va små typ" meen va skönt när dom blir stor".....hm,vet inte det ja!! *hi hi*

Kramen

Grethe sa...

Nydelig!! Og et så viktig minne å scrappe!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails