Honorable Mentions and Top 3

söndag 16 oktober 2011

Mera Avesta!

Här kommer ytterligare ett alster från Avesta! Jag har gjort ett kort med ett motiv/text från Vilda Stamps. Utmaningen var att göra något med hösttema så jag körde på Halloween, för det är väl höstigt?!?

Här är mitt kort:



Pappren är från G45s Halloweenkollektion från förra året. Har matchat det med lite svart punchinella och gula och orange blommor.

Stämpeln har jag embossat med svart pulver och så har jag stansat ut den med en Spellbinder och använt min inking tool för att färga in bakgrunden med olika distressdynor. Sedan har jag stansat ut en större svart cirkel och en orange scaplloped cirkel och använt som ramar.



Det blev ett ganska stilrent kort som faktiskt gav mig en tredje plats och ett presentkort hos Vildas på 100 kr - tack för det! Har givetvis redan handlat upp det... ;-) Valde ut världens sötaste lilla tomte i en släde - bild kommer snart på första kortet med det motivet!

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhh det där kortet va ju bara superfint vännen.....jag gillar ju dom stilrena korten och ditt va bara så snyggt!! =)Härligt att vinna lite pengar....jag hade oxå handlat upp dom DIREKT!!! =)

Kramen

Mia sa...

Det var ett riktigt "fränt" kort.
Ska bli kul och se vad du har gjort mer på träffen.
Ha en bra dag, Mia

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej vännen!
Jätte fint hallowenkort, gillar det
stilrena, förstår att du tog hem ett pris, Grattis!
Var ett tag sedan jag besökte dig, har därför tittat på allt jag missat och det var mycket ögon-godis, du är så himmla duktig!
Ha nu en underbar vecka!
Kramar Ann-Charlotte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails