Honorable Mentions and Top 3

tisdag 18 oktober 2011

Mera Avesta med Nellie Snellen!

Idag tänkte jag visa ytterligare ett Avesta-kort för er och detta var till den andra av två skissutmaningar på söndagen. (Till den första gjorde jag LOn nedan med min äldsta son.)



Jag har använt dp från Maja Design och Papirdesign. Färglagt med distresser. Blommorna kommer från Wild Orchid. Och en liten charm som dekoration.



Kan ni tro att jag gick och vann med detta kort också?!?! Helt otroligt! *rodnar* Jag blev sååå glad och fick ytterligare ett fint kit i pris, denna gång från Scrapdraken. Snart ska ni få se vad jag gjorde med Nettans kit... ;-) Boka in mån v 46 i kalendern om du är nyfiken... *hihi*

Hoppas ni har det bra där ute!!

8 kommentarer:

Maritha sa...

Ohhhh sååååå sweeet...underbar stämpel och ett riktigt myskort!! =) You rock babe! ;)

Kramis

Louise sa...

Wow vilket vackert kort du har gjort. Papprena är jätte fina och stämpel är ju bara så söt.Du har verkligen gjort ett kanon jobb här.
Kram Louise

Crea Astrid sa...

Wowww, what a beautiful Christmas card. The stamp is so sweet.

Hugs Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

*Vicki* sa...

Oh wow!! This card is really sweet!! Love your coloring and your papers are stunning!! Nicely done friend! :)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Åååh så gulligt jag bara smälter...
Kramar

Eva J sa...

Superfint! och stort grattis till dina vinster. Kanongulligt kort och du har färglagt super.
Ha en skön vecka
Kram

Grethe sa...

Fantastisk nydelig!! Og motivet er jo bare helt fantastisk!

Mia sa...

Men vad gulligt kort. Ha en skön helg, den är ju här snart igen, Mia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails