Honorable Mentions and Top 3

lördag 29 oktober 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Ja, i veckan har jag återigen skapat till kortonsdagen på SweScrapbook. Denna gång var det min egen skiss... Och kortet jag gjort var till en underbar liten Tove som fyllde ett år i veckan.



Jag har använt papper från Magnolia till detta kort och massor av blommor. Ett par swirls från Magnolia som jag fått av underbara Nina. Blommor från bla Wild Orchid och så alfabete från Thickers. Jag har också använt en kantstans från Martha Stewart.



Motivet är från the Greeting Farm och jag har haft det ett tag utan att det blivit av att jag vänt det... Nu var det dags, tyckte jag. Målat med distresser och lagt på lite stickles. Stjärnorna i kanten kommer från Inkido.

Ha en underbar dag fylld av pyssel!

3 kommentarer:

julieprice3 sa...

Beautiful card! Love those flowers and your cute image, delightful!
Hugs Julie P

Linda/Pieces by Pieces sa...

Så gulligt kort! Underbar stämpel och den vita slingdiesen väckte ha-begär hos mig. Var kommer den ifrån?

Kram

Nina sa...

Åhhhh, så super søtt da *sukk* Flott swirl ;) og et aldeles underbar motiv. Og lekkert pyntet!

Enda en klem fra Nina...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails