Honorable Mentions and Top 3

måndag 31 oktober 2011

Julkort med Vilda Stamps!

Idag ska jag visa er ett kort som jag pysslat ihop med en sååå söt tomte jag köpte på mässan i Avesta. Var ju tvungen att handla upp mitt presentkort som jag vann... ;-) Pappren är från Papirdesign, också inhandlade på mässan.



Motivet är från Vilda Stamps och visst är han heeeeelt underbar!!! Det är lite Narnia-varning på släden och jag älskar ju Narnia så den gick helt klart hem... :-D Har färglagt med distresser. Motivet är utstansat med Spellbinders och jag har också gjort två ramar till, en rund och en scalloped.



Massor av blommor med Stickles på....



Uppe i hörnet har jag satt dit en liten metallram och i den sitter en rub on från Bo Bunny. Swirl från Prima.




I've made this card using this super cute Santa from Vilda Stamps and papers from Papirdesign, most flowers from Wild Orchid. I'm adding my card to these challenges:

Simon says Stamp - Anything goes
Wild Orchid Crafts - Santa Clause is coming to town!
Lollipop Crafts - Anything goes!


Thank's for stopping by and for all your sweet comments!!

19 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHHHH gumman....det här är ju bara såååå yberfint ju!! helt makalöst va du kan få till det vännen! Tokdiggar detta!! =)

Kram kram

Louise sa...

Åh, jag håller med! Det var en söt tomte :) Garanterat den sötaste jag sett på länge! Älskar att du använt dig av den traditionella färgskalan och som du skriver; stickles måste man ha MASSOR av ;)

Kram

Åsa/asamia sa...

Du får till det såååå fint, och jag gillar stämpeln massor! Grattis än en gång till vinsten!
Hörs av, Kramar ♥

Linda/Pieces by Pieces sa...

Jag har också den stämpeln - sååå julig och hela kortet är makalöst fint!

Kram

Nina sa...

Åhhh, fy fela, så vakkert, Linda *sukk*
Lekre ark, nydelig motiv og så flott med alle de glitrende blomstene.

Klem fra Nina.

Louise sa...

Så fint kort. Stämplen är ju bara så häftig. Du har verkligen fått till det på bästa sätt.
Allt gott
Kram Louise

Susanne sa...

Hej va skoj att du lät mig hitta till dig och allt underbart du skapar... Detta kortet gillar jag massor och motivet är så läckert!!! Ha det så gott!
Kramizar Susanne

Eva J sa...

Superfint och så härligt juligt. Underbart dekorerat.
Önskar dig en skön fortsättnign på veckan
kram kram

Busans Pysselblogg sa...

Vad roligt att du hittade till mig så jag hittade till dig! Jätteduktig du är och mycket ögongodis jag hunnit se på denna lilla stund jag tittat in och massor med inspiration!
Lägger till dig i min blogglista så jag hittar till dig igen! :)
Kramar
Åsa

Margareta sa...

Supersnyggt!
Ha det gott! Kram!

Dawny P sa...

What a lovely card and such lovely colours as well :) Thank you for joining us over at the Simon Says Stamp challenge. Hugs, Dawny x

scrap joanny sa...

wow great X-mas card - your image so sweet ! Thanks for playing with us at Lollipop Crafts! hugs joanna

mhlcards sa...

Ett så vackert julkort! Längtar efter pysseltid så jag kan använda mig av den inspirationen du delar med dig av.
Kram Mari

Cathy Lee sa...

Hi, Linda. Wonderful Christmas card; Love the Santa image and lovely coloring. Gorgeous flowers, DPs and pearls finish it off nicely.
I always enjoy visiting...I absolutely LOVE LOVE LOVE your scrapbook layouts. They inspire so much.
Hugz,
Cathy Lee

maria sa...

Men gösses så snyggt!!! Full pott på detta Linda.

kram

onkis sa...

Oj,så mycket fint du har gjort sen jag va här inne sist :)
Detta julkortet va verkligen snyggt!
Det gillade jag.
Kram!

June sa...

For et nydelig julekort! Nissen og sleden er bare sååååå skjønt!
Klem fra June

Stampin Mindy sa...

What a beautiful image, I love all your flowers.
Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts.

Hugs, Mindy

Anonym sa...

Oao...mycket mycket fint...ärgläggningen är super och ..ja det är helt enkelt väldigt inspirerande
Tack för titten
Vildas Puck

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails