Honorable Mentions and Top 3

torsdag 20 oktober 2011

DT Scrappekammeret Dags för en ny utmaning!

(Scroll down if you are looking for my DigiBells post - this is my second posting today!)

Idag har vi en ny utmaning åt er på Scrappekammeret och denna gång vill vi se er göra askar och dekorera eller ta en färdig ask och dekorera. Hoppa gärna över och kika på mina fantastiska teamisars alster....

Här är min lilla gable box...



Pappren kommer från Echo Parks julkollektion från förra året. Jag har stansat ut ett litet fönster i min box med en spellbinder. Blommorna är Magnolia och så har jag hänt en liten gran-charm i handtaget.

Hoppas du vill vara med i vår utmaning - ser fram emot att se vad just du skapar!!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhhh MUMS för både box och innehåll!!! =)

Kramis

Anne-Lie Ekebjär sa...

SÅÅÅÅÅ,himmla fint. Hoppas den som får detta blir glad. Så härliga färger, och spännande inehåll. Du är superduiktig!
KraMa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails