Honorable Mentions and Top 3

fredag 7 oktober 2011

DT Hobbyhärvan - Dubbelt upp och vinnaren av utlottningen!

Idag kör jag ett dubbelinlägg med veckans bloggade alster på Hobbyhärvan!! Jag missade ju att lägga ut i onsdags... lite mycket nu, som vanligt! *skratt*

Här är ett alster till Halloween!




Här är ett tips på förvaring av pins, eller en nåldyna till de sy-intresserade...



Så nu är ni väl nyfikna på vem som vann utlottningen?!?! Jag har ju haft en liten utlottning bland er som gillar Hobbyhärvans nya sida på Facebook och vinnaren är....














***********************************************















****************************************

Margareta Stafström!!!

Grattis Margareta!!! Maila mig din adress så kommer det något på posten till dig!



Hoppas ni alla får en fin helg!! Själv ska jag straxt börja packa för jag ska åka på Avestaträffen imorgon!!!! *oooouuuiiii* Jag är sååå glad för det ska bli såååå kul!!!

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh så himla fina saker du lagt ut nu....
kortet...lööövly!!
nåldynan....såååååå söt!!! =) Duktiga du gumman!

Hoppas du får en bra dag imorrn!! Ha så skoj!;)

Kramen till dej

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint kort. Måste ta fram den stämpeln jag med. Hoppas ni får kul i Avesta idag,utan oss. Det var en superdag igår. Kram

Margareta sa...

Vilken jättetur jag har!! Tack snälla!!! Vilken härlig överraskning!!!!
Ljuvligt kort du visar - så gullig stämpel! Nåldynan är också så fin - eller "pins-dynan" i scapkretsar. ;-)
Ha det gott! Hörde av Åsa att Avestaträffen varit suuper. Kul!
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails