Honorable Mentions and Top 3

torsdag 20 oktober 2011

DT Hobbyhärvan - Blue Christmas!

(If you are looking for my DigiBells posting - please scroll down as this is my third posting today...)

(Letar du efter mitt Scrappekammeret-inlägg - scrolla ner då detta är mitt tredje inlägg idag!)

Hua!! Vilken dag!! Detta är mitt tredje inlägg idag - missa inte mina två nedanstående för Scrappekammeret och DigiBells...

Jag bloggar på Hobbyhärvan idag... Ett julkort i blått - klicka på bilden så kommer du till Hobbyhärvan och kan läsa mer!

2 kommentarer:

mhlcards sa...

Hua....bra jobbat vännen! Du jobbar på som aldrig förr. Jag har inte ens fotat det jag skapade i Avesta :)
Men men.....
Kram! Mari

Åsa/asamia sa...

Å vad många fina saker du skapat sen jag var in här sist. Du är otrolig! Vi hörs nån kväll. Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails