Honorable Mentions and Top 3

tisdag 11 oktober 2011

Avesta-LO med min stora kille!

Helgen har jag tillbringat i fantastiskt sällskap på Avestas folkpark! Vi har pysslat till sena kvällen och bara myst med utmaningar, men jag måste säga att det var lite stressigare än vanligt - kanske för jag pratade för mycket! Hade sällskap av Mari, Lena, Åsa, Rosa, Annika mfl och träffade även på en "ny" tjej som jag tidigare sett alster av på Scraptorget - Yoli! Fantastiskt trevlig tjej som är gyyyyyym på färgläggning och jag fick lite nyttiga tips av henne som ni kommer märka framöver! :-D Så tack för de tipsen!!!

Här är i alla fall en LO jag gjorde till utmaningen som Nettans Scrapbooking 4 you höll i på söndagen:



På denna tävling var det lottning som gällde och gissa vad?!?! Jag vann!! Jag blev tok-glad så klart! Men mest av allt är jag glad för jag blev så nöjd med min LO! Trist med färgerna och så älskar jag fotot på storen!


Pappren jag har använt kommer från Inkido och Fancy Pants. Blommor från Prima som jag fyndade på Engströms för halva priset. Swirlarna är också från Prima.



Spetsen har jag köpt på Pyssloteket och alfabetet är Thickers, mest troligt inköpt på Scrap-Perras! Jag har kladdat med lite gesso och använt lite "osteklut" inköpt på Mollys - ett nytt fynd bland favvo-butiker med riktigt snabb leverans och trevlig kontakt! Den lilla chipboardfjärilen och "rutan" bakom titeln är från Bo Bunnys serie Gabrielle.




Hoppas ni får en fin kväll!! Själv ska jag snart i säng då jag ska på möte hela dagen imorgon! Återkommer snart med flera Avesta-alster!

This past weekend I've been away at a scrapbooking event with tons of challenges. I made this LO for one of them (a sketch) and I WON!!! *yeay* I'm sooo happy! I've used lots of embellis from Prima and papers from Inkido and Fancy Pants. Thank's for stoping by - I'm off to bed as I have an early morning meeting at work tomorrow!

8 kommentarer:

Louise sa...

Hej Busan :)
WOW! Jag förstår verkligen att du blev stolt över att vinna utmaningen för den här lo:n är ju helt gudomlig! Älskar fotot på Storen och alla de underbara detaljerna. Spetsen är sååå läcker!

Kram

Åsa/asamia sa...

En underbart fin LO, gillar färger och upplägg massor!! Förstår att du vann ;0)
Kram ♥

Anne-Lie E. sa...

Grattis min duktiga dotter. SÅÅÅÅÅÅ, fint kort, härliga färger och ett jättefint kort på storen.
KraMa

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅ GALET FIN GUMMAN!!! Klart du vann med den! Urfint verkligen! =)

Kram kram

Mia sa...

Jättefin LO härliga färger och jag kan förstå att du tycker om fotografiet. Och Grattis.
Ha en bra dag, Mia

Frida sa...

Grattis till vinsten!
En superfin LO. Färgerna är fantastiska! Vad du är duktig du! =)
Kram Frida

Yoli sa...

Hej hej!!

Ja vilken toppenhelg! Hade så skojj! Ni gav massor inspiration efter min lååånga scrappaus! ;) nu har jag tom gjort flera kort här hemma!

Haha... Det där lilla brunt på rött tipset var väl inget - du är ju asgrym på färgläggning redan!! :D

Blogga gör jag nog inte... Hehe men vem vet!?

Kraaaam

maria sa...

Härlig Lo och vilkent fint foto.
kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails