Honorable Mentions and Top 3

tisdag 13 september 2011

Tekniktorsdag på SweScrapbook!

Scroll down for English!

Först vill jag bara tacka för att ni kikar förbi min blogg!! Det betyder mycket för mig liksom de goa härliga kommentarer ni lämnar efter er! Tyvärr har jag under en längre period haft på tok för mycket att göra för att kunna hälsa på tillbaka - förhoppningsvis blir det bättre snart. Jag har massor på jobbet och håller på att starta upp flera projekt... Det tar sin lilla tid, kan man säga! Hoppas ni har överseende - plötsligt händer det... ;-)

Ja, ja, jag är inte dagvill... Jag har full koll på att det är tisdag idag men förra veckan var det tekniktorsdag som vanligt inne på SweScrapbook och jag föll pladask för Malins uppmaning att skapa enkelt mot vit bakgrund.



Har använt vitt cs och mistat med brunt - har dragit ut ett s-streck för att skapa lite slalomsvängskänsla. Bakom fotona har jag använt brun fotomatta och lite avrivet papper från ett av Echo Parks julpapper från ifjol.



Fotona är från i våras när lilleman testade slalom för första gången... Gick sisådär kan jag säga... ;-) Alfabetena är lite diverse som fanns i lådan och matchade färgerna...


Before I make a brief translation of the above I just like to say a huge thank's for stopping by my blog and for the comments you leave. At the moment, sadly, I hardly have time to do any blog hoping at all... I have sooo much to do at work and I'm in the middle of starting up some big projects - a real time consumer... But miracles do happen and it will eventually get better....

Last week we had a technique challenge at SweScrapbook - to scrap simple on a white background... I made a layout - my first in ages!!! The pics are from this spring when we went skiing and my youngest had his first try..... The paper is from Echo Park and I've only used a slight bit of glimmer mist behind the photos. Alphabeth from stash.

2 kommentarer:

Maritha sa...

Galet snygg LO!! Tycker det vart så himla fint med det vita och alla detaljer,superfiffigt med slalom s:et oxå...=)

Kramen

Zima sa...

Jättesnygg LO!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails