Honorable Mentions and Top 3

fredag 9 september 2011

DT Hobbyhärvan - Sarah Kay med COPICS!!!

Jag övar vidare med mina Copics och bloggar idag det här kortet på Hobbyhärvan - klicka på bilden så kommer du dit...



Har lyxfredag idag... ;-) Slutar numer tidig på fredagar då storen har simmis och ska hämtas på simhallen straxt före två - riktigt lyxigt faktiskt! Helgen blir liksom lite längre när man kommer hem vid tre istället för vid fem... Och skönt med helg ska det bli - bara pysslas och fejas här hemma tror jag... Hoppas ni också får en härlig helg!!

4 kommentarer:

Mim... sa...

Jag tycker blå-vita julkort är jättefint och detta är inget undantag.
Ha det gott....

Frida sa...

Väldigt fint färglagt! =)
Kram Frida

Åsa/asamia sa...

Vilket härligt kort, och vad duktig du är att färglägga. Vore kul att ses nån dag, vi hörs.
Kram ♥

Maritha sa...

Urfint gumman!! Du målar ju så jäkla fint! ja jag har ju numera inhandlat lite pennor och gett mej på att tetsta....men fabianbom va det är svårt,men det blir väl lättare kan jag tro! hi hi

tack söta du för kommentarer som värmer
Kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails