Honorable Mentions and Top 3

söndag 7 augusti 2011

Tusen tusen tack, Nina!!!

Idag ska jag visa ett kort som inte jag gjort... Det kom i brevlådan precis innan vi åkte till stugan så jag hann inte visa det innan vi åkte. Och må ni tro att jag tänkte mycket på just denna tjej och alla andra norska vänner jag fått genom denna hobby när vi satt i bilen på väg till stugan den 22:a juli och hörde om det fasansfulla som inträffat först i Oslo och sedan på Utöja.... Mitt hjärta blöder verkligen för alla dem som mist nära och kära!!

Jag vet inte riktigt hur jag ramlade över Ninas blogg men jag är otroligt glad att jag gjorde det då Nina är oooootrooooligt duktig och skapar de mest fantastiska kort - så ni må tro att jag var glad när det ramlade ner ett i brevlådan! Se själva....



Nina har använt ett supersött motiv från hÄnglar och när jag tittade in till henne första gången så var jag inte sååå förtjust i hÄnglarmotiven utan mer en Magnolia-tjej och Nina var precis tvärtom. Nu har vi båda ändrat oss och använder båda tillverkarna... Det har jag mycket att tacka dig för, Nina!

Här är en bild på insidan...



Så läckert dekorerat även på baksidan och snygg personlig stämpel!



Så med detta lilla inlägg vill jag dels tacka Nina för all inspiration som hon delar med sig av, alla underbara kommentarer som hon lämnar och för att hon är en så härlig och generös person! Och så klart vill jag dela med mig av detta lilla smultronställe till alla er som läser min blogg... Kika gärna in hos Nina och förundras!

Hoppas ni alla får en underbar dag!!!

3 kommentarer:

Nina sa...

wow, dette var et lekkert kort. jeg er også følger av Ninas blog og jeg må si meg helt enig med deg. Hun er dyktig til å lage kort :)

Nina sa...

Åhh, Linda! Her sitter jeg og rødmer, men er også utrolig stolt og rørt over dine vakre ord.
Tusen, tusen takk for at du ga den her regnværsdagen varme i hjertet, og for alle andre dager hvor du skaper magi i hverdagen med fantastiske kort.

Je er så glad for å ha blitt kjent med deg ♥
Stor go`kos fra Nina.

Maritha sa...

Superfint kort och visst blir man glad när man får så fina kort som andra gjort.....man får ju hoppas att andra blir lika glad för kort som en annan gjort me!! =)

Kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails