Honorable Mentions and Top 3

torsdag 18 augusti 2011

Tekniktorsdag på SweScrapbook!

Jag återigen blivit inspirerad av Malins teknikutmaning på SweScrapbook som denna gång är att använda OH-plast på projektet.



Jag har gjort ett kort (för ovanlighetens skull...) och stansat ut en stjärna med en Spellbinders die och fäst OH-plast däri. På plasten har jag stämplat en snöstjärna med vit dyna.



Kortet är i all enkelhet. Maja-papper där jag använt "inforemsan" längst ner på pappret som text och på kanten har jag embossat Magnolias julswirl i vitt. hÄngla-motiv (måste nog vara mitt all-time-fave motiv faktiskt - alla kategorier och märken...) utklippt och så spellis-stjärnan som fått en vit ram runt.



Hoppas ni fått lite inspiration och kom ihåg - det är aldrig för tidigt för att börja med julkorten!!!!! :-D

5 kommentarer:

Annelie sa...

Mmmm, ett väldigt vackert julkort!!
Väldans läckert med stjärnan, det måste jag testa nån gång!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Annelie

Maritha sa...

Mmmmmm.....vilket galet fint kort!! Härlig liten hÄngla och ursnyggt med stjärnan. Du är ju bara grymt duktig du sötnosen!!

Kramen

mhlcards sa...

Hej vännen!
Mycket nytt som vanligt :) Speciellt efter ett lång semester är det otroligt mycket att titta på. Försöker nu återvända till vardagen.
Kram Mari

Annette sa...

Ljuvligt! Och så inspirerande. Jag bara älskar stjärnan!
Du har såå rätt, det är aldrig för tidigt att börja, så jag måste nog sätta igång nu :P
Kram

Louise sa...

Ja, du! Även jag skulle onekligen behöva börja med julkorten och det kommer nog snart ;) He,he,he!

Det här är ju det perfekta julkortet - så coolt med OH plasten och riktigt sött med snöflingorna på där :) Underbar stämpel och fantastisk målning :)

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails