Honorable Mentions and Top 3

torsdag 11 augusti 2011

Tekniktorsdag på SweScrapbook!

Idag blir det ett kort inlägg från mig... Det är tekniktorsdag på SweScrapbook och denna gång är det en kombo-3:a! Använd hörnstans, grupperade dekorationer och handritad ram på ditt alster! Så här blev mitt kort (inspirerat av Ninas gulliga kort som du finner här lite längre ner...)



Jag har använt ett motiv från hÄnglar och stÄnglar som jag köpt av M när vi var i Karlstad i mars och det är första gången jag målar det... Har velat ha den hur länge som helst men nu när jag har det - varför har jag inte använt den då???



Pappren från Maja Design, blå blomma från Prima och resten från Wild Orchid, kantstans Martha S... Den söta vattenkannecharmen har jag fått av Maya - en fantastisk kortmakare... Tusen tack!




Ha en härlig dag!!

6 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHHHHH så himla gulligt gumman!! Det här kortet bara älskar jag,färgerna,stämpeln,målningen och allt allt allt.....MUMS!! =)

Kram kram

Linda/Pieces by Pieces sa...

Vilket superfint kort, Linda! Den stämpeln var ju bara huuur god som helst! Och färgerna...och blomdekos...super!!

Kram

Maya sa...

Åhhhh dette er bare så vakkert, Linda *sukk*
Nyydelige farger, lekre detaljer og utrolig lekkert fargelagt!
Den hÄngelen er en av mine favoritt hÄngler ♥♥♥
Utrolig lekkert kort!!

Klem fra Maya

Louise sa...

Hej Busan :)

Tack för alla dina fina kommentarer inne hos mig, de gör mig så glad :)

Vilket snyggt kort! ÄLSKAR din vackra färgläggning och art du gjort en sååå läcker blom bukett :) Massvis av fantastiska papper och en vidunderligt söt stämpel - huga vad gullig :)

Kram

onkis sa...

Det va ett jättefint kort,
härliga lila färger.
Ha en trevlig kväll!

Margareta sa...

Den stämpeln gillar jag också såå mycket! Jättefint kort du gjort - som vanligt!!
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails