Honorable Mentions and Top 3

måndag 1 augusti 2011

Min stora dag!

I våras när vi var på Svensk Scrapbookings träff i Karlstad så fick vi i uppdrag inför träffen att skapa ett kort på temat "min stora dag". Min stora dag är en stiftelse som skapar minnesvärda dagar för sjuka barn och alla mässbesökare fick rösta på korten som deltog i utmaningen - de pengar som man köpte sin röst för gick oavkortat till Min stora dag. Tyvärr glömde jag fota kortet hemma så jag hoppas ni har överseende med att korten är ganska usla... ;-)

Jag har använt en av The Greeting Farms motiv och pappren kommer från Graphic 45.



En massa blommor från Wild Orchid och alfabet och så blev det ett easelkort av det hela...



Näbild på motivet..



Som avslutning bjuder jag på en bild från rummet där vi satt på träffen - full koncentration på alla... Den är lätt stressad, den träffen... Alla utmaningar är suuuuperstora á la "gör ett hus" eller "skapa ett minialbum på 2 h" men kul hade vi ändå. Hoppas nu ingen som fastnat på bild tar illa upp!!



Hoppas ni får en riktigt härlig sommardag på alla sätt och vis!!

6 kommentarer:

Maritha sa...

hej gumman!! Vilket härligt kort och vilket härligt syfte!!! Underbara detaljer och en galet söt liten stämpel...
lät som ni hade fullt upp med dom utmaningarna...jösses!! =)

ha det så gott vännen
Kramen

Linda/Pieces by Pieces sa...

Ett fantastiskt fint kort och till ett så bra ändamål. Superfin stämpel och underbart dekorerat!

Kram Linda

*Vicki* sa...

WOW!! Really gorgeous card hun!! Love the image and the fun easel style with all of your elements!! ;)

Nina sa...

Åhh, vakkert *sukk* Nydelig malt og utrolig flott dekorert. Og flotte ark!

Klem fra Nina.

Margareta sa...

Ljuvligt kort! Bra ide att göra kort och samla in pengar till min stora dag!
Ha det gott i sommarvärmen!
Kram!

maria sa...

Superfint kort!!! Gillar den här stämpeln massor och här skiner den verkligen. Underbart med alla blommor =)

kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails