Honorable Mentions and Top 3

onsdag 31 augusti 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Idag har Lillblomman gjort en helt underbar skiss inne på SweScrapbook som jag tolkat rätt fritt... Kortet är till en på mitt jobb som går i pension och arbetar sin sista dag just idag faktiskt...



Pappren är från G45 och så har jag bara dekorerat med ett snöre och ett metallhörn. Bokstäverna är stickers från Websters, tror jag, som jag lagt lite glossy accent på.


Imorgon ska jag iväg på utbildning med jobbet - projektledning. Det ska bli riktigt spännande. Hoppas ni får ett gott slut på veckan och tusen tack för att ni tittade förbi!!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Men jösses amalia vännen.....det är ju bara sååå toksnyggt!!!Underbara färger och helt underbara papper,så lagomt till en man! =)

Kramis till dej

Ann-Charlotte's blogg sa...

Toppem kort till en man, Graphic45 kan aldrig bli fel...
Kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails