Honorable Mentions and Top 3

tisdag 9 augusti 2011

GDT Scraplagret: Rosa och blått!

(Scroll down for my bloghop posting for Belles 'n Whistles)

Ja, jag ligger lite efter med att visa mina kort för Scraplagret men här kommer mitt tredje kort för dem. Jag har valt att låta kortet gå i rosa och blått och söta Fiskar-Tilda är motivet. Klicka på bilden så kommer ni till Scraplagret och kan läsa mer om kortet.



Hoppas ni har en fin dag! Själv skulle jag börjat jobba igår men sjuka barn förlängde ofrivilligt min semester med några dagar... Kommer bli myyyyycket att göra när jag kommer tillbaka... Återkommer inom kort med mina sista kort för Scraplagret!

7 kommentarer:

Maritha sa...

Men hej å hå pluttan....rosa blått råsa blått råsa blått.....ÅHHHHH DET ÄR JU SÅÅÅÅÅ FINT!!!! Härligt snygg/gulliga papper och sötig liten stämpel. NAJS! =)

Kramen

maria sa...

Men åh... så sockersött =) Verkligen ett gulligt kort.

kram

Louise sa...

Wow, här har vi tjejen som tar igen förlorad tid ;) Och vilka vackra alster du väljer att göra det med :)
Jag blir då glad närjag ser det här!
Jag ÄLSKAR rosa och blått i kombination och fiskar Tilda är så läckert målad :) Snygg lo också
Kramiz

Linda/Pieces by Pieces sa...

Blått och rosa tillsammans blev ju bara hur snyggt som helst. Jättefint kort!

Kram Linda

Cilla sa...

Så himla fint:)

Kram

Monica W sa...

Så ljuvligt sött. Och vilka härliga detaljer du fixat med pappren både här o där.
Hoppas ungarna kryar på sig o inte smittar ned dej också.
Kram Monica W

*Vicki* sa...

WOW!! This is so very sweet!! I love the colors and fun gingham pattern!! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails