Honorable Mentions and Top 3

torsdag 25 augusti 2011

Elisabeth's challenge - Bingo!!

Today we have a new challenge for you at Elisabeth Bell's World and this time it's a bingo! So pick your line and get crafting!!


Here is my inspirational card - I've used the first row down (ribbon, gems and charm).



I've used Elisabeth's gorgeous image "Willow with baby" from Whiff of Joy - she's such a darling!!! I used her to create a baby card for one of the teachers at my boys kindergarden who had a baby girl a couple of weeks ago.



Again, I've used the gorgeous papers from Maja Design and a variety of flowers. There is a cute teddybear charm as well.



The bling swirl is from Prima...



Hop on over to the Elisabeth Bell's World and check out what my amazing teamies has come up with....

8 kommentarer:

Angelica sa...

Glad att jag hittade din blogg, här fanns ju jättemycket ögongodis.
Tack för inspirationen!

Ha det bra!

Maritha sa...

LILA LILA LILA.....det är ju lika fint som rosa det(om inte finare) =) Underbart kort och den där stämpeln är bara så skön på nåt vis,det ser ju sååååå mysigt ut!! =)

Kramis

Scrapalajen sa...

Gorgeous card Linda! Wonderful creation with the embellies!!!!

Sofia/Jozie sa...

Åååh, så fint! Gillar verkligen de där papperen från Maja Design! Svårt att hitta fina lila papper.
Jag har inte bestämt mig om jag ska till Avesta. Det är ju Karlstad helgen innan, och i övrigt så är jag i Ängelholm typ hela tiden och blir utbildad. Ska känna efter hur trött jag blir efter en Ängelholmsvecka innan jag bestämmer mig.
Kram

Linda/Pieces by Pieces sa...

O, vilket urgulligt kort! Så fina färgval och stämpeln är ju för ljuvlig! Underbart dekorerat också!

Kram

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ljuvligt kort Linda! Lila är verkligen fint, passar så fint till hösten tycker ja.
Måste gå in och titta på utmaningen, bingo är alltid så roligt!
Ha en riktigt trevlig helg!
Kramar Ann-Charlotte

*Vicki* sa...

WOW!! I really love your card!! The flowers, the purple colors are just gorgeous!! :)

Nina sa...

Ohlala, dette kortet er jo bare underbart *sukk* Nydelig motiv og vakre detaljer.

Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails