Honorable Mentions and Top 3

lördag 20 augusti 2011

DT Scrappekammeret Dags för en ny utmaning/ Time for a new challage!

(If you are looking for my DIGIBELLS BLOGHOP POST - scroll down!)


Idag är det dags för en ny utmaning på Scrappekammeret och denna gång vill vi se annorlunda format!

It's time for a new challenge at Scrappekammeret and this time we want to see odd shapes - as in not 12*12 layouts or 6*6 cards...

This is my card for this challenge:



Jag har använt motiv från Make it Crafty - både sjöjungfrun och den lilla paradisön. Pappret kan jag inte komma på vart det kommer ifrån men jag köpte det på Scrapgalen när jag var där på träff i sommras. Kan det vara Imaginisce?

The images are from Make it Crafty but I can't remember the maker of the paper...



Baksidan - Kortet var ett beställningskort till en Emilia och så plats för en hälsning...

The back - this was a card for a girl called Emilia and some space for a greeting!



Today I think we will go pick blueberries - if not; it's a perfect day for scrapping. Wishing you all a fantastic weekend!!

Idag kanske vi tar en tur och ser om vi hittar lite blåbär och ikväll ska jag på Me&I-visning! Hoppas ni får en härlig helg!

4 kommentarer:

Maritha sa...

rosa rosa rosa.....mmmm,det är ju bara så fint!! =) Så himla fina stämplar och ett toppenkort vännen!! ursött med lilla sjöjungfrun där framme...

Kram kram

maria sa...

Snyggt och läckert!!!

Hoppas ni hittar massor med bär. Det är ju så gott =)

kram kram

Linda/Pieces by Pieces sa...

Men hjälp vad du har varit produktiv sedan mitt senaste besök! Jättefina kort allesammans och detta med den coolsöta sjöjungfrun var ju bara heeelt underbart.

Tack för fina ord på min blogg - det värmer!

Kram och ha en fin helg!

Nina sa...

Åhh, så utrolig stilig kort!! Digger motivet og og de flotte detaljene.

Gleder meg masse til treff, og håper virkelig at du kan komme neste år eller at vi kan møtes IRL på ett annet treff en gang.

Spammeklem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails