Honorable Mentions and Top 3

fredag 5 augusti 2011

DT Scrappekammeret Dags för en ny utmaning!

Åhhh!! Det är så himmelens härligt att vara hemma igen! Vi har varit i stugan de senaste två veckorna men det känns som två månader! Skönt med semester men tror ni jag saknat dator och pysselsaker?!?! Gissa om!!! De senaste tre veckornas inlägg har varit schemalagda så tusen, tusen tack för alla kommentarer som jag fått - jag har inte glömt er och ska ta mig en härlig blogrunda i helgen!!

Idag är det dags för en ny utmaning på Scrappekammeret och denna gången har vi bildinspiration! Hoppa gärna över och kika på bilden samt se vad de andra DT-tjejerna har hittat på!



Här är mitt kort och det tuffa motivet är sponsrat av Minne-Hjörnet! Pappret kommer från Maja Design.



Hoppas ni haft en skön sommar och att ni är laddade för en höst full av pyssel - börja redan nu med att hoppa med i vår utmaning!!

3 kommentarer:

Linda sa...

Kjempestilig kort!! Nydelig pyntet :)Ugla er jo så søt der den sitter, et stemepltrykk som kan brukes til så mangt :)

God helg, klem

Maritha sa...

Underbar uggla.....jag älskar ju ugglor!!! helt underbart kort hela kortet gumman,ursnyggt med dom fina papprena och dom söta fjärilarna. =)

Kram kram

Grethe sa...

Kortet ditt ble kjempeflott! Likte den ugla, skjønt jeg er glad for at jeg fikk en sommerfugl...

Ha en strålende scrappehelg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails