Honorable Mentions and Top 3

måndag 22 augusti 2011

DT Hobbyhärvan - Vintage med Pion!

Här sitter jag och passar på att blogga medan jag väntar på att barnen ska somna... Tänkte unna mig en kväll med soft musik och en mysig bok - väl värd efter arbetsveckans första dag.

Idag bloggar jag ett kort på Hobbyhärvan.... Klicka på bilden så kommer du dit. Jag har gjort en serie kort med papper ur varje Pionkollektion som kommit sedan förra våren och detta är första kortet ut!




Hoppas ni får en fin kväll!

5 kommentarer:

Louise sa...

Hej Linda :)

Det här är så vackert snäckan!
Älskar de underbara pappren och jag måste ju bara beundra den söta vintage bilden :)
Bandet är ljuvligt!

Kram

Maritha sa...

Lövly bild,lövly papper,lövly litet band.....ja helt enkelt LÖVLY!!! =)

Kramis

onkis sa...

Ett snyggt kort,vilka härliga färger!

Linda/Pieces by Pieces sa...

Milda färger tillsammans med stämningsfull blid - vackert och vintage-igt!:)

Kram Linda

Nina sa...

Tjoho, Linda!

Kortet ditt er bare såå nydelig *sukk* Vakre ark og bilde og for en lekker farge på blomsten ♥

Stor go`klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails