Honorable Mentions and Top 3

onsdag 20 juli 2011

SweScrapbook möter Hobbyhärvan!

Idag visar jag ett kort som jag gjort för Hobbyhärvan efter utmaningen att lifta Susny inne på SweScrapbook. Så här blev mitt kort...



Det var ett beställningskort till en kille som fyller 30, som synes... Jag hoppas han blir glad! För att läsa mer om material etc så hoppa gärna in på Hobbyhärvan.

Hoppas ni får en skön dag så hoppas jag ni kikar förbi igen imorgon! Tusen, tusen tack för att ni tar er tid och ger så gulliga kommentarer - det värmer och jag blir såååå glad!!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Ohhhh ett riktigt snygg killkort gumman! Härligt med lite andra färger och så snyggt och lagomt dekorerat! Toppenkort vännen! =)

Kram kram

Nina sa...

Åhh, så kult!! Digger arkene du har brukt og så stilig med alle tannhjulene. Duktig du!!

Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails