Honorable Mentions and Top 3

torsdag 21 juli 2011

SweScrapbook möter Hobbyhärvan! (ja, igen!!)

(Scrolla ner för mitt inlägg på Scraplagret!)

Idag visar jag återigen en kombo... Jag har skapat med Hobbyhärvans material efter utmaningen att använda sitt eget skräp inne på SweScrapbook. Jag skrattade faktiskt när jag läste den utmaningen för Malin poängterade att vi inte skulle rota i grannens soptunna... Det hade väl varit något... En halv fiskpinne och lite ketcupstänk på LOn... *skratt* Nä, det är scrap-skräp som gäller... Att använda något som annars skulle åkt i soptunnan... Så här blev min LO...



Det är min älskade lillasyster som återigen är motivet. Jag har använt papper från Pink Paislee och skräpet är delar av tomma förpackningar, dels från Prima och dels från Petaloo. Jag har också använt det som blir kvar när jag stansat ut och använt det som mask när jag mistat. Vill ni veta mer får ni hoppa in på Hobbyhärvans...

7 kommentarer:

Linda/Pieces by Pieces sa...

Skräp???? Om detta är skräp undrar jag hur en vanlig LO skulle se ut? För detta är ju fulländning i sin rätta bemärkelse! Helt, helt underbar!!!

Kram igen

Susy sa...

Helt underbart vackra LO!

KRAM SUSY

Margareta sa...

Oj så kreativ du är - också i att definiera skräp!!! Men OJ vilket UNDERBART resultat du fått till!!!
Ha det gott! Kram!

Nina sa...

Åhhhh, sukk altså, denne er bare sååå vakker ♥♥♥ Nydelige blomster og sommerfugler og søppel som slett ikke er søppel når du får tryllet litt med det :)

Beklager at jeg er såå dårlig på å kommenere her hos deg, men tiden flyr...
Er her stadig vekk og ser, og nå skal jeg spamme litt *ler*

Klem fra Nina.

maria sa...

Men gisses va snyggt!!! Och det här skulle ha varit skräp... Kul utmaning som verkligen gav resultat.

Kram kram

Louise sa...

Hej goding!
Vilken läcker lo!! Älskar fjärilarna som du har mistat dit! Underbar effekt...
Skräp?! Skräp?! Eh...nej, jag skulle inte tro det! Och bilden, kärleken strålar ur den..
Kramar!

Ida H sa...

Jamen hej & hå vad mycket fint du har tillverkat här!! Blir ju aldeles lycklig av att scrolla mig framåt på din sida!
Nu njuter jag av sommaren så jag hinner inte göra så mycket men nu springer jag runt hos alla mina blogvänner!
Hoppas att du har en underbar sommar & att du fått njuta av solen.
HA det gott!
KRam Ida

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails