Honorable Mentions and Top 3

måndag 18 juli 2011

Skiss på Swe!

Idag har jag tolkat mysiga Nillas skiss inne på SweScrapbook. Nilla är en helt otroligt duktig scrappare så kika gärna in i hennes blogg - hon finns här i min sidebar!

Här är min tolkning av skissen. Jag har verkligen försökt hålla det C&S för att lyfta fram fotot.



Jag har använt ett kort på lilleman och jag är faktiskt lite kär i den här kortet - har den som bakgrundsbild på datorn... ;-) Han ser sååå busig ut när han leker tittut i vår tvättkorg... Med vattkoppor och allt!



Pappren kommer från Pink Paislees Halloween-kollektion och stjärnorna har jag stansat ut med spellbinders. Alfabetet är Thickers och journalingen har jag skrivit ett litet hörn men det syns knappt... ;-)



Denna LO passar också in på Scrapperiketdär utmaningen är att skapa i grönt! (Och ja, man fick ha tilläggsfärger... vitt i mitt fall...hoppas bara det inte är för mycket)

7 kommentarer:

Linda/Pieces by Pieces sa...

Tror absolut INTE att det är för mycket vitt - tycker att det är supersnyggt!! Jättefin LO med en liten söt "titt-ut:are":)

Tack för söta ord på min blogg!

Kram Linda

Cornelia sa...

Härligt foto!
Och en trevlig skiss... som du tolkat på ett fint sätt!

Maritha sa...

Så underbart busigt kort och en superfin LO vännen!! Ibland är ju det minimalistiska bara såååå snyggt!!! =)

Kramen

Zima sa...

Jättefint med mycket vitt och sedan den läckra gröna färgen!

Eva J sa...

Mysigt foto och så snygg lo,gillar skissen så den ska jag nog testa.
Ha det gott
kraaaaaaaaam

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig herlig LO du har laget og det bildet var skikkelig artigt he,he
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :)

Wenche sa...

Flott LO.

Takk for at du deltar på utfordringen vår.

Wenche, Scrapperiket.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails