Honorable Mentions and Top 3

tisdag 12 juli 2011

Min hemlis.... / My secret is out!!

Idag kan jag avslöja att det händer något stort imorgon!! Jag har fått den stora äran att gästspela på Scraplagret under juli månad!!!!! Vem kan tacka nej till något sådant! Jag har ju mina favoritbutiker och Scraplagret tillhör de allra främsta för de har toppenservice, uppdaterad webbutik och massor av härligt pysselmaterial... ;-)

Imorgon kan du kika förbi där för då kommer mitt första alster...



Today I can tell you that I have been invited to be a guest-DT for Scraplagret - a gorgeous crafting store here in Sweden!! It's run by sweet Emma and has a wide variety of crafting goodies! Tomorrow it's time for my first posting... Please stop by then!

5 kommentarer:

Ann sa...

Grattis!!!:-)

Maritha sa...

OHHHH grattis grattis till dej lilla busan!! =) Ska bli spännande att se.
karm kram till dej

Louise sa...

VAD ROLIGT!! :)
Grattis!
Ser fram mot att se vad du hittat på :)

Kram

Mia sa...

Ett STORT Grattis, Linda.
Ha en bra dag, Mia

Eva J sa...

Grattis grattis, ska absolut kolla in det. Du är verkligen en härligt duktig inspiratör.
Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails