Honorable Mentions and Top 3

lördag 9 juli 2011

Liftat Lene på Swe-bloggen!!

(Scroll down for English, please!)

Tack för alla era grattis-önskningar på min födelsedag och alla fina kommentarer som jag fått på mina senaste alster! Jag värdesätter dem otroligt och blir tok-glad för varenda en!!

Idag ska jag visa er en lift som jag gjort av underbara Lene/Lenemor. Kika gärna in på Swe-bloggen och se vad de andra inspiratöserna har låtit sig lockas av...



Jag har verkligen kletat och kladdat med denna LO. Det är första gången jag testar modeling paste och det var verkligen kul! Sen har jag lekt med gesso och en massa olika mister samt "osteklut" eller i alla fall något som liknar det. Den är ju normalt sett vit men jag har mistat även den så den ser så där härligt smutsigt skogig ut - nästan lite som någon lav...



Pappren kommer från Bo Bunny och jag har kombinerat de båda serierna som kom i våras - Timepiece och ..... (den med fjärilar....) Chipboarden, stickersbården, alfabetet och texten kommer från samma serier. Sedan har jag tryckt in en anna chipboard som jag själv har "hanterat" med gesso och distressdyna....



En liten, gömd tag med journaling... Och en snörstump.



Jag har så när följd skissen på Skissedilla #119, men det är en friiiii tolkning så vi får väl se om den får vara med. Oavsett så var den himla rolig att göra!


Today I'm showing a layout that I've made for SweScrapbook lifting amazing Lene/Lenemor. But before I do that I want to thank you for the sweet birtday wishes you've sent me on my birhtday and all sweet comments you've made on my last projects! They mean the world to me and I treasure each one!!

For my LO today I've gone crazy with modeling paste, gesso and mists. Most of the embellishments as well as the paper is from Bo Bunny. I had sooo much fun with this project and it's made with a very free interpretation of sketch #119 at Skissedilla.

Hoppas ni får en underbar dag! Själv ska jag iväg på scrapträff och det ska bli sååååååå kul!!

I wish you all a wonderful day with loads of sunshine, something cool to drink and shade to hide in... ;-)

7 kommentarer:

Linda sa...

Åhh, denne var lekker :)
Digger bakgrunnen og alle detaljene!

Ha en fin dag, klem :)

Maritha sa...

ÅHHHH vilket jobb du har gjort på denna LO......makalöst att ens komma på allt! =) men så är ju en riktig lo-mästare! ;)

Kramen

Brit sa...

Dette var en nydelig LO! Ser at du har kost deg veldig med denne :) Dessverre har vi regler inne På Skissedilla om at en ikke kan kombinere våre bidrag med andre oppgaver/konkuranser. Men at det var en flott LO - det er sikkert! Ha en fin kveld :)

mhlcards sa...

Tack för trevligt sällskap! Denna Lo var verkligen "skogig" - härligt!
Kram!

Zima sa...

Oooh vilken härlig LO med jättemycket fina detaljer att titta på! Det är kul att kladda!

Tack för din kommentar inne hos mig! :)

Maya sa...

Heisann Linda :)
Nå var det en stund siden sist jeg var innom deg!
Så jeg måtte ta meg en skikkelig runde i blogen din, og fy faerulland så masse lekkert du har laget!!
Vakker, vakker fargelegging og masse herlige detaljer ♥
Denne layouten var så stilig, med malingen bak bildet og lag på lag, herlig!
Synd du ikke kunne komme til Leksand, men kanskje neste gang?!
Ha en flotters dag,
klem fra Maya

Sofia/Jozie sa...

Superhärlig LO! Tack för sällskapet i lördags, det var så trevligt! Tack för fina ord inne hos mig också. :) Hoppas att det gick bra att köra hem! Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails