Honorable Mentions and Top 3

torsdag 14 juli 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Igår var det kortonsdag på Swe-bloggen och temat var att använda stansar på kortet.

Jag har använt söta fiskar-Tilda och färglagt med distresser.



Pappren är lite hopplock från Prima. Det brunprickiga är faktiskt ett kit-papper från Avesta - ett av de bättre ;-)



De härliga blommorna köpte jag på scrap-loppisen på Scrapgalens pysselträff förra helgen. (läs mer nedan om träffen...) Jag har lagt på Stickles Copper på blommorna. En liten swirl från Prima och så en band....



Stansarna jag använt är en kantstans från MS och så underbara fjärilsstansen. Den härliga grattis-stämpeln är från JANE Design...

Ja, jag har ju glömt att berätta att jag varit på Scrapgalens sommarträff! Har du inte varit där och bor i närheten av Uppsala tycker jag DEFINITIVT att du ska åka!!! En helt underbar, ostressad träff där allt var välordnat och trevligt. Scrapgalens butik fanns på plats så det fanns att handla också plus att härliga Petra också lät oss ställa lådor med sånt vi inte använde längre i en "loppis-trapp". Jag fick in 400kr!! *wow* Hade sällskap med Mari/MHL och så träffade vi Sofia/Jozie och Jessica/Tussan där! Träffade dem båda tidigare i våras på träffen i Avesta - supertrevliga tjejer - så det var kul att ses igen! Och det här kortet gjorde jag faktiskt på träffen...

Hoppas ni har det bra där ute!! Här hägrar semestern.... Det går nästan att ta på känslan.... På lördag ska maken dessutom bort så då blir det till att pyssla fritt hela kvällen. Tror jag ska se till att barnen kommer i säng tidigt... ;-)

6 kommentarer:

Linda/Pieces by Pieces sa...

Hej igen!

Tusen tack för länken - ska prova den vikningen inom kort!

Vilket superfint kort och den där ljuvliga Tildan har jag missat. Kanonsnyggt med det rosa och bruna i kombination och fjärilsstansen är ju bara sååå god!

Kram Linda

Louise sa...

Hej gumman!

Åh, vad vackert det här är! Jag älskar dina kort och jag vet inte hur du gör det men de blir liksom vackrare och vackrare :) Fantastiska papper och vvilka fynd blomorna varit! Fiskar Tilda är ju dö söt jue :) Henne har inte jag...

Kram!

mhlcards sa...

Ja, visst hade vi trevligt! Tack än en gång!
Kortet som jag sett live är ju ljuvligt och jag bara älskar fjärilarna. Textstämpeln är jag ju också förtjust i :)

Kram Mari

Maritha sa...

hej stumpis! Ett underbart kort med en stämpel jag missat....what?! =) Men den är ju helt bedårande och du målar ju så himla fint!! Snygga papper och galet fina blommor! LÖVLY

Kram kram till dej

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbart kort Linda i rosa och brunt, me like!
Ha det härligt på semestern!
Kramar Ann-Charlotte

Sofia/Jozie sa...

Sitter vi mitt emot varann på nästa träff så är det totalförbud för höga saker emellan oss! :D Jag såg ju typ ingenting du gjorde ju. Hihi. Superfint kort!! Och ja, riktigt fint kit-papper faktiskt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails