Honorable Mentions and Top 3

torsdag 21 juli 2011

GDT Scraplagret:

(Scroll down for English!)
Idag visar jag mitt tredje kort på Scraplagret. Jag har gjort ett så kallat tent card och använt tre olika Magnolia-motiv. Pappren är också Magnolia men för att läsa mer.... Klicka på bilden nedan så kommer du till inlägget.



Titta gärna förbi lite senare idag för då visar jag ett inlägg för Hobbyhärvan och SweScrapbook.

Today my third posting for Scraplagret is up - it's a wonderful webshop here in Sweden where I've been priviledged to be a GDT for July. Today I've made a tent card and created a little scence where mini-Tilda is looking back, waiting for larger Tilda who is linguering behind... I've colored with distress ink and used papers from Magnolia. This card fits the great challenge at Magnolia Down Under and their challenge this week is to "create a scene".




Hope you all have a fantastic day and enjoy the summer!

9 kommentarer:

Louise sa...

Nej men tjenare sötgöken!
Vad härligt att du hamnade i min kommentar sektion! Får mig att känna mig så stolt över de svenska kortmakar talangerna! ;) Du tillhör verkligen vårt toppskikt! Har du sett att vi söker nya dt's? ;)

Vilket otroligt vackert tent card! :) Jag har också det där pappret men inte fått användning för det än ;) (läs: har inte haft tid ;)) Massvis av fantastiska detaljer och underbara Maggisar! Läckra blommor!!

Stort tack för att du deltar hos oss i MDUC den här veckan :) Varmt välkommen tillbaka! Kram!

Mim... sa...

Underbart och så snyggt färglagt.
HA de.......

Linda/Pieces by Pieces sa...

Men Linda, så fort man går in här hittar man genast en vikning eller något annat man vill lifta:) Helt ljuvligt kort detta!!!

Kram Linda

Maritha sa...

Åhhh sötgumman vilket helt underbart kort,det här kan du skriva upp kommer hamna i min "bra-att-ha-till-inspiration-bank" =)
härliga färger och ursnyggt målat som alltid!

Kram i värmen

Janiel/ janny sa...

Linda this is very very pretty... Hope your vacation was GREAT!!
hugs, Janiel

Eva J sa...

Meeeeeeeen guuuuu så fint

Nina sa...

Knall lekker!! Nydelige motiver, lekre ark og helt fantastisk pyntet. Magi med Magnolia ♥

Ha en fin kveld :)
Spammeklem fra Nina.

maria sa...

Oj så snyggt!!! Verkligen ett underbart kort. Va läcker det blev med den här vikningen och motiven.

Vilken inspirationskick jag fick =)) Tack!!!

Kram kram

Bron sa...

What a fabulous tent card. I love the colours and the scene that you have created. Thanks for joining us at MDUC this week hugs from Bron :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails