Honorable Mentions and Top 3

onsdag 13 juli 2011

GDT Scraplagret - Mini-Tilda!

Idag är mitt första kort ute på Scraplagret!! Jag har använt Magnoliapapper och maskat två olika minimotiv från Magnolia. Klicka på bilden så kommer du till inlägget på Scraplagret och kan läsa mer om koret...




Today is my first posting as a GDT for Scraplagret! For my card I've masked two mini images from Magnolia and Magnolias dp. Click the picture to see more... (however the text is in Swedish.... ;-)

I'm also entering my card in Simon says stamps Anything goes!

7 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhhh vilket gulligt litet kort min vän. Så härliga papper och vilka ljuvliga färger. Urfint ihopmaskat me...=)

Kram kram

mhlcards sa...

Grattis igen till uppdraget!
Så sött kort!!!
Kram Mari

Pöydän kulmalla näpertelijä sa...

So cute! Beautiful colour scheme.

Linda/Pieces by Pieces sa...

Hej!

Oh, vilket ljuvligt kort! Är svag för blått, så för mig är detta extra ögongodis:) Så fint färglagt och så super med målad bakgrund (vill också:) Vikningen tokgillar jag, har du länk till hur man gör?

Kram Linda

Sofia/Jozie sa...

Superfint kort!! Fin och annorlunda vikning! Grattis igen till uppdraget! Kram

Grethe sa...

Et kjempelekkert kort! Så nydelig sammensatt, herlige papirer og pynt!

Becca Fabozzi sa...

Gorgeous. I love the colors you have used, and the step card is great. Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp Challenge

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails