Honorable Mentions and Top 3

lördag 16 juli 2011

En miss i planeringen...

För någon månad sedan bloggade jag detta kort på SweScrapbook och hos Hobbyhärvan. Tyvärr glömde jag att lägga ut det här så då gör jag det nu istället...

Jag har använt ett urgulligt motiv från Sarah Kay och färglagt med distresser. Runt motivet har jag stämplat med lite noter från You Do, om jag inte minns fel.



Pappren kommer från Inkido och Papirdesign. Band och blommorna är en blandad kompott men allt finns hos Hobbyhärvan. Lite tyll och blingstenar som dekoration. Lite annat sätt att göra kort än jag är van då jag brukar täcka cardstocket annars.



Today I'm showing you a card that I made a while ago for SweScrapbook and Hobbyhärvan. I've used the sweetest image from Sarah Kay and all the material is found at Hobbyhärvan.


Wishing you a fantastic evning and thank's for all the sweet comments you all take time to leave med - I truly cherish them!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvligt! Så underbart fint färglagt och jag bara MÅSTE inhandla stämplar från Sarah Kay snart - sååå fina!

Kram Linda

Linda/Pieces by Pieces sa...

Det var jag alltså innan:)

Kram igen

Maritha sa...

Men sååååå ljuvligt fint kort gumman!! Underbart motiv och så fint dekorerat men en härlig blomma! =)Superfint målat som alltid!

Kramen

maria sa...

Åh så sött!!! Underbart kort, jag är glad att du kom på det så vi andra får njuta.

kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails