Honorable Mentions and Top 3

onsdag 6 juli 2011

DT Scrappekammeret Dags för en ny utmaning!

Oj, vad tiden går fort!! Det är dags för en ny utmaning på Scrappekammeret och denna gång utmanar vi er att endast använda 1 mönstrat papper!!!

Wow - time sure flies! Today we have a new challenge over at Scrappekammeret and this time we challenge you to use only one design paper!!

Jag hoppas ni kan vara med för vi har en härlig sponsor denna vecka nämligen TICKLED PINK STAMPS!!! De har också varit så snälla så de har sponsrat oss i DT med varsitt motiv och jag valde 60's Willow.

I do hope you can join us as we have a super sponsor this week - TICKLED PINK STAMPS!!! The have also been kind enough to sponsor the DT with images and I chose 60's Willow.

Här är mitt kort!/ Here is my card!



Jag har använt papper från Kaiser Kraft, stans från Martha Stewart, blomma från Prima och lite metall dekos.

I've use the paper from Kaiser Kraft, border punch from Martha Stewart, flower from Prima and som metal embellis.


Hoppas ni vill hoppa med i utmaningen!! I do hope you will come join us!!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Hej stumpis!
Vilket helt underbart fin stämpel....så himla flower power liksom! =) Underbart kort och snygga dekos.
Jag bara läääängtar till semester nu så jag kanske hinner pyssla till nåt kort,det går sååååå trögt när man kommer hem fr jobbet å är helt färdig. Dom eländiga sammanslagningarnas tid på förskolerna är ju här nu....hate them!
Ha en skön dag vännen
Kramen

Louise sa...

Hej pysselbusan :)

mmm...jag gillar det här! Är ju dt för TPS och jag måste säga att du målat motivet till perfektion - läckert! Snyggt papper också :)

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails