Honorable Mentions and Top 3

måndag 4 juli 2011

DT DigiBells: Happy 4th of July!!

(Scroll down for English, please!)

Ja, idag är det den 4 juli och det finns måååånga orsaker till att fira, långt fler än att det är USAs nationaldag! Här är mina skäl till att fira idag:

1) Jag fyller 25 år idag (ja, igen!!! Tyvärr har jag tappat räkningen på hur många gånger jag har fyllt 25 de senaste åren... )
2) Jag har passerat 10.000 besökare på min blogg på mindre än ett år och fått mer än 100 följare!!!
3) Jag har en liten hemlis som snart kommer att avslöjas...

Är inte det skäl nog att fira? Vad sägs om en liten söt candy? Kika förbi nästa vecka så får ni veta mer om den...

Här är dagens kort som också passar till den härliga sommarutmaningen hos Sketchy Colors. Det var på tok för länge sedan jag var med i någon utmaning så jag kände att nu var det dags. Superhärlig skiss och färgkombo som skulle följas - kika gärna in och se DT-tjejernas underbara alster!!



Jag har använt bedårande Pati's Kisses från Elisabeth Bells digimotiv.



Pappren kommer från GCD - Ella Blue Collection. Motivet och mattan har jag stansat ut med spellisar och blommorna kommer från WOC.



Andra hörnet...





Ok!! Here's the English version!!

I have lot's of reasons for celebrating today, among others it is my 25th birthday - AGAIN - and no, I can't remember how many times I've turned 25 in the last couple of years... ;-)

I also celebrate the fact that in less than a year I have passed 10.000 visitors on my blog AND 100 followers. I thought I'd celebrate that with a sweet and yummie candy so check back with me next week for more information!!

The card I'm showing today features one of Elisabeth Bell's digi images, Pati's Kisses. Is'nt she the sweetest!?!?! I've used dp from GCD and flowers from WOC. I'm also entering this card to the challenge at Sketchy Colors.


Wishing you all the best 4th of July!!!

12 kommentarer:

Louise sa...

Wow Linda! Supersnyggt kort :) Älskar färgkombin och motivet är ju bara så läckert :) Ursnygg målning och massvis av fantastiska detaljer :)

Grattis på födelsedagen o jag längtar tills du avslöjar din hemlis!

Kram

maria sa...

Grattis!!! 25 är en härlig ålder och kan levas om och om igen =)) Va spännande med en lite överaskning. Nu blev jag ju nyfiken...

Underbart kort!!! Älskar din kombination av färger. Du är så duktig på att använda blått och det är min svaghet. Med brunt till så kan det ju bara bli en hit.

Hoppas du haft en härlig födelsedag,
kramen

Maritha sa...

OHHHH en hemlis....spännande!! ;)

Grattis grattis på 25 årsdagen stumpan,det är helt ok att fylla 25 ggr,jag har fyllt 38 ett par ggr nu jag me....=)

Kortet är ju helt underbart och färgerna är ju bara outstanding helt enkelt!

Kramen

Linda sa...

Gratulerer med 25 års dagen nok en gang ;)
Ja, her var det mye å feire!! Kos deg masse :)
Og ja, jeg følger spent med :)

Klem

Terés sa...

Snyyyygt! Å grattis på 25-årsdagen!

Kram

Mary Lou sa...

Wow Linda this is soooo very cute~~Just love Pati's Kisses!!! She is adorable in her soft, sweet array!!! Lovely papers and Hey there girl HAPPY BIRTHDAY*!@*!*!* A firecracker baby.... you sure were here in US :)
Hope your day is filled with love and sunshine :D
Hugz

Mim... sa...

Grattis! en dag försent, men det finns säkert något att fira idag också. Underbart härligt kort.
Ha en bra sommar......

Janiel/ janny sa...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU DEAR!!!!!

You need to get this marked on the calendar and contact file in the yahoo group.. PLEASE.. :o)

Have fun camping dear..
BEAUTIFUL CARD too by the way..
hugs, Janiel

LillBlomman sa...

Grattis i efterskott! Jag firade min namnsdag också;) Visst är det lätt när man fyller 25 varje år:) Jättesött kort! Saknar också att hoppa på lite kortutmaningar men just nu verkar jag inte hinna någonting? Ses på lördag!! Kram!

Mia sa...

Nääämen, ett stort Grattis till
25-åringen. Hoppas du har det bra.
Ditt kort är superfint som vanligt.
Ha det så gott, Mia

Anne Kristine sa...

Gratulerer med 25 år igjen :o))
Nydelig kort og flotte detaljer! ♥
Takk for at du deltar hos SC.
God sommer!
Klem Anne

Kim. sa...

Gorgeous card, lovely image and beautifully coloured. Happy Belated Birthday.
Kim xXx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails