Honorable Mentions and Top 3

fredag 29 juli 2011

Avesta-LO med en djupt älskad farmor!

Idag ska jag visa en LO som jag gjorde på träffen i Avesta... Motivet är lilleman och en högt älskad farmor. Jag känner att jag verkligen vill bevara alla foton av barnen med henne för att verkligen etsa in henne i deras minnen...



Jag har använt papper från Maja Design och så en massa hydrangeablommor, rosor, rosknoppar och pärlor. En liten snutt filmremsa á la Timpan och några vit-cracklepaintmålade chipboardhtjärtan har också fått plats.




Alfabet från American Craft/Thickers. I kanterna på fotona har jag duttat med vit akrylfärg för att skapa något av en ram runt fotona.



När jag gjorde den här LOn var jag inte särskilt nöjd men nu har den växt och jag är faktiskt ganska nöjd, trots allt... Känns ganska skönt att det kan gå åt det hållet också... Annars brukar det mest kännas som om jag inte alls är nöjd med något jag var nöjd med tidigare... ;-)

Sommaren går alldelens för fort och jag har sett att säden redan är mogen på fälten... Skönt att det snart är höst! Jag längtar verkligen efter lååååånga höstpromenader och luft man kan andas... Men några veckor till får det gärna vara sommar och lite sol... Ha det underbart idag!

5 kommentarer:

Maritha sa...

Jag tycker ju som alltid att du har fått till en riktigt yberfin LO vännen.....helt galet snyggt med alla blomster och helt underbart att dom får ha så fina bilder med sin älskade farmor,härligt!! =)

Kram kram

Louise sa...

Ja, jag tycker då att den här lo:n är riktigt vacker! Underbart med blommorna och bilderna är ju som du säger priceless :)
Gulliga hjärtan :)

Kram och trevlig helg!

Grethe sa...

Kjempeflott!! Papirene er virkelig nydelige, og lekre blomster og perler også.

Bildene er jo bare fantastiske, særlig det smilet!!

Linda/Pieces by Pieces sa...

Jag behövde då ingen tid att tycka om den här LO'n - jättefin och underbara blomdekorationer!

Kram Linda

maria sa...

Underbar layout som du absolut ska vara nöjd med. Fina bilder oxå =)

kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails