Honorable Mentions and Top 3

torsdag 16 juni 2011

Tekniktorsdag på SweScrapbook!

Japp... Idag är det dags igen... Tekniktorsdag på Swe-bloggen. Idag är det kantstans, band och chalk som gäller och så här blev mitt kort....



Papper från Maja Design, stansar (kant och fjäril) från Martha Stewart, text från Kortmakaren utstansad med Spellbinders och så ett band och lite pärlor...



Kika gärna förbi imorgon för då är det dags för release.... Sen har jag en liten hemlis men den får ni vänta på ett tag till.... ;-) Ha det gott!

5 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHHH så himla fint kort,jag är ju så kär i just den där stilrena stilen...och ditt kort är bara sååå pefekt vännen. Underbara Majapapper me! =) Ser att jag måste inhandla lite mer spellisar....tänk att man aldrig kan få nog! =)

Kramen

Mia sa...

Ohh, vad fint. Helt i min stil, men det vet du väl redan.
Ha en skön helg, Mia

Pia sa...

kæmpe rålækkert kort i dejlige farver, smukt dekoreret
knus Pia

Eva J sa...

Kanonfint kort, stilrent och så vacker text. Det blev dekorativt att ha enfärgat cardstock bakom kantstansningen på päronpappret, måste läggas på minnet.
Önskar dig en skön helg
kraaaaaaaam

Nina sa...

Ohlala, så VAKKERT ♥ Og den teksten da, åh sukk altså. Skulle ønske vi hadde fjãrilar i Norge også :)

Spamme klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails