Honorable Mentions and Top 3

måndag 20 juni 2011

Skiss på Swe möter DT Scrappekammeret!

Idag är det en ny skiss ute på Swe-bloggen och den har jag skapat efter till Scrappekammerets utmaning denna gång som är att tolka ordet "sommar".

På Scrappekammeret har vi blivit sponsrade med härliga papper, blommor och band från PapirDesign så det är de pappren jag använt. Visst är de superfina! Föll pladask för "trä-pappret".



Jag har scrappat ett kort på mig och lilleman på ön förra sommaren... Titeln - Tacksam - kom till för att jag fick mig en påminnelse om att man måste vara tacksam för det man har och allra mest barnen.




Jag har mistat och lekt ordentligt här, använt en TH mask och kladdat med lite gesso. Blommorna kommer från Petaloo och finns bla hos Hobbyhärvan. Kvisten är från Prima.



Hoppas ni vill vara med i vår utmaning!!

5 kommentarer:

Linda sa...

Herlig, stemningsfull LO med et nydelig bilde :)
Flott pyntet!

Klem

Maritha sa...

Så jädra galet underbart fin LO....WOW säger jag bara!! fattar inte hur i hela du kan komma på så mycket fiffigt hela tiden??!! Men du är ju gryyyyymt duktig så det kanske beror på det....hi hi

Varma kramar till dej vännen

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbar vacker LO, du har fått allt i härlig harmoni, super!!!
Kramar

Mim... sa...

Ja men hur vackert!! var inte detta då och du har så rätt vi har mycke att vara tacksam över.
Glad Midsommar...

Sofia/Jozie sa...

Fantastisk LO! Den mistade TH-masken är perfekt till temat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails