Honorable Mentions and Top 3

onsdag 15 juni 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Jag har återigen gjort ett kort till dagens utmaning på Swe-bloggen. Det är kortonsdag igen och vi vill se band och rosetter!!

Mitt kort är ett dopkort till en liten Leo som döptes i lördags och föräldrarna överraskade med att gifta sig samtidigt...



Det härliga motivet kommer från Mo Mannings digimotiv. Papper från Pion Design, inköpta på Hobbyhärvan liksom texten från Inkido. Lite band och blommor ur högen...



Ha det gott!!

6 kommentarer:

Petra sa...

Otroligt fint kort, härligt blåa färger. Kram

Linda sa...

Åh, såååå søt!! Herlig stempeltrykk og et nydelig pyntet kort :)

Annelie sa...

Åh vilken liten sötnos, ett underbart kort!
Hoppas allt är bra med dig & de dina, önskar dig en riktigt härlig sommar!
Kram Annelie

Mim... sa...

Göta petter vilket gulligt kort.
Ha de....

Ann-Charlotte's blogg sa...

Detta var bara såååå gulligt, vackert färgval och MO,s stämplar är bara så gulliga!
Du har gjort det igen....
Kramar

Maritha sa...

Underbar stämpel gumman och sååååå fina pionpapper,jag har oxå sånna,men det är fasen lögn i h...att ta steget att skära vissa papper för mej,jag fattar då inte varför??? För vad i hela friden ska man me dom till om man inte sätter dom på ett kort??!! *suckar över mej själv* =)

Ha en härlig dag min vän
Kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails