Honorable Mentions and Top 3

måndag 27 juni 2011

DT Hobbyhärvan - Underbar höst!!!

Ja, idag längtar jag faktiskt inte till hösten... Den svenska sommaren har visat sig från sin alldelens perfekta sida - lagom varmt och luft som går att andas, man kan röra sig utan att svettas som en arbetshäst och ändå klara av att bada...

Ni som tyckt att saker och ting varit lite underliga under förra veckan - det beror på schemalagda inlägg med start från bloghoppen förra fredagen! Vi har varit i stugan heeeeeela långa veckan.... Skönt avkopplande men tyvärr helt avskuren från verkligheten då jag saknar dator/internet där...

Idag bloggas ett av mina alster på Hobbyhärvan.... Här får ni en liten smakbit och som vanligt så kommer ni direkt dit om ni klickar på bilden...




Nu ska jag kika vidare på Joel i Johan Falk... Tar en bloggrunda imorgon så jag får se vad som hänt i världen under veckan som gått!! Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Helt underbar LO verkligen stumpan....härliga höstfärger(jag som älskar hösten) och snygga dekos,en riktigt underbar bild oxå.....härligt att se!! =)

Kram kram till dej

Margareta sa...

Härligt höstligt!
Har skrivit mer hos Hobbyhärvan.
Roligt att ni hade det trevligt i stugan!
Njut av sommaren - den kan vara kort!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails