Honorable Mentions and Top 3

fredag 10 juni 2011

DT Hobbyhärvan - En ängel!

Idag bloggar jag en LO på Hobbyhärvan.... Nu var det ett tag sedan jag gjorde någon LO och jag tror minsann att det ska bli nästa projekt... Det är superkul!!! Klicka på bilden så kommer du till min LO.... Är grymt nöjd med den här faktiskt!




Annars är jag för övrigt redigt trött på Blogger och har varit det rätt länge nu... *suck* Kan inte se mina följare... och kan inte lägga till mig som följare heller... Förut funkade det på jobbet men nu funkar det inte där heller längre.... Har ingen lust att börja installera om en massa och så s***t!! Varför kan det inte bara funka som det har gjort tidigare??? *suck, dubbelt suck och suck igen*

7 kommentarer:

Linda sa...

Nydelig LO i herlig babyblå farge :)
Så herlig et bilde også da :)

Klem

Janneke sa...

Beautiful Linda ;o)
Love the flower .. have a great weekend.

Janneke Xo

Cornelia sa...

Blogger beter sej väldigt konstigt för mej också... oftast kan jag inte kommentera. Ett tag kunde jag, ve och fasa!, inte ens logga in och skriva i min egen blogg. Då kändes det krisartat, minsann.

Hoppas att de fixar till systemen som felar, snart!

Nu ska jag kika vidare här hos dej. Hittade hit via Phunnyface.

Ha en bra helg!
Cornelia

Louise sa...

Hej Linda :)

Så snygg! Och helt otroligt vacker bild, jag kan verkligen förstå att du är nöjd med den här :) Det skall du vara, väx flera cm ;)

Underbara blommor! Lo:n fullkomligen beamar ut kärlek :)

Kram

Nina sa...

Ohlala, denne er vakker *sukk* Nydelig bilde, vakre papirer og for en skjønn tekst ♥

Ha en flott lørdag, Linda :)
Stor klem fra Nina.

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅ ljuvlig LO...jag bara dööööör!! Helt underbara papper och ett så vansinnigt sött motiv!! =) En toppen Lo av toppen tjejen!! =)

Kram kram

Cilla sa...

Vilken ljuvlig layout:) Jättefin!

Håller med dig. Jag förstår inte att de ska vara så krångligt att vara med blogg. Bytte nyligen från blogg.se till blogger men vet ej katten om det blev lättare att blogga....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails