Honorable Mentions and Top 3

torsdag 12 maj 2011

Tekniktorsdag på Swe!

Scroll down for English, please!

Idag är det tekniktorsdag på Swe-boggen. Denna vecka utmanas vi till att använda färg, stenciler/masker/schabloner och glitter - häng på du också!! Skutta in på Swe-boggen och kika på hur teamet tolkat utmaningen.

Jag har gjort så här:



En ganska enkel LO där jag använt en hemmagjord schablon. Jag har helt enkelt stansat ut en snöfinga och använd "skräpet" som mask. Har målat med vit akrylfärg och satt Stickles i mitten på snöflingorna. Även bokstäverna som skymtar fram bakom kortet är gjort på samma sätt.



Pappren är från Bo Bunny och de härliga blommorna från Prima, där förövrigt den stora också har glitter på sig. Chipboard-prylen är från 1900-kallt innan jag ens visste att det fanns något som hette Scrapbooking... Har hittat den på Panduro.




Alfabetet kommer från Thickers/American Crafts.




Ohh, okey - a quicke in English as I'm already late for work... We are having a technique challenge at Swe-boggen today; use color, glitter and mask/stecil for your project. This is what I did!! Wishing you a great day, hugs!


Hoppas ni alla får en fin dag!! Nu måste jag skynda mig... är sen... som vanligt! ;-) Och inlägget är så klart schemalagt... av mig kl 06:14...

3 kommentarer:

Louise sa...

Hej gumman :)

Vilken underbar lo! Känns precis som att det blev vinter igen direkt bara..;)
Gillar att du lyckats få till den riktigt kalla känslan i allt från foto till dekos :)

Fantastiskt!

Kram

Maritha sa...

URLÄCKER LO!!!! Så fiffig du är jämt ,bra idéer måste ju ramla ner på dej vännen.....=)fina färger och dekos så man bara förundras hur du kan leverera gång på gång....=)

Kram kram gumman

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbar blå färg, gillar att du fått så fin känsla, utan för mycket dekos, lovely!
Kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails