Honorable Mentions and Top 3

onsdag 18 maj 2011

Skiss på Swe!

I måndags var det dags för en ny skiss på Swe-boggen och denna gång av underbara Ullis/Lillblomman. Jag vet att jag skrivit det förr men det tål att sägas igen... Hon är GRYM på både kort och LOs och har du missat hennes blogg så måste du bara kika förbi!!

Här är min tolkning av Ullis fina skiss....



Fotot är på storen när han var ca 8 mån och vi var en tur upp till fjälls. Vi skulle vandra i början av oktober men vädrets makter ville annorlunda och det kom en massa snö dagen efter vi kommit upp... Sånt är livet så vi åkte lite pulka istället... Fast vi "vandrade" lite också... För er som känner till Funäsdalen/Tänndalen så gick vi upp för stora backen i Svansjön... Jag hade storen i bärryggsäck... ;-) Det ni!


Jag har använt papper från Glitz och blommor från Prima och Petaloo. Fint svart alfabet från Thickers/American Crafts som är högblankt men det var svårt att fota det bra...



Dold journaling på tag med snöre i.



Hoppas ni kikar förbi och ser tjejernas alla inspirationsalster.... Helt otroliga!!!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Sååååå fin Lo det här med....fattar då inte hur du hinner med allt,jag hinner ingenting längre känns det som....jobbet inkräktar på pyssel-livet!!! =)

Kram kram

Ann-Charlotte's blogg sa...

Gillar att du delat på bilden, himmla snyggt!
Kramar

maria sa...

Hej... vilken rolig skiss och jag gillar verkligen din tolkning. Måste nog hugga tag i den jag oxå =)
Jag är så impad av alla som scrappar snö och julbilder den här årstiden. Jag får verkligen kämpa hårt för att få dom gjorda.
Ha det gott,
kram maria

Linda sa...

Sååå fint!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails