Honorable Mentions and Top 3

måndag 9 maj 2011

Ny skiss på Swe!

Dags för en ny skiss på SweScrapbook och jag har återigen rotat igenom syrrans bröllopsbilder för denna utmaning. Tusen tack, zizz, för att jag får låna dina bilder och för förtroendet att skapa en del av ditt bröllopsalbum!



Jag har använt ett grått cardstock och ett bit papper från Prima. Jag gillar ju att stämpla på mina LOs, så även här. Blomman i kanterna kommer från ett set från Pink Paislee som du bla hittar hos Hobbyhärvan..... Jag har också använt en textstämpel från Inkido. Kantstansen är Martha Stewart.



Blommorna är från Prima och så har jag använt en bollfrans... Ja, vad de nu heter... Titeln är skriven med Thickers... Min syster hade rosa och äppelgrönt som färgtema på sitt bröllop så därav färgvalet...



Hoppas ni haft en härlig helg!! Jag har spenderat en del av helgen på pysselmässan i Gävle - fantastiskt kul att träffa en massa människor och så har jag köpt på mig en sak som ni kommer märka lite av framöver på bloggen.... *hihi* Mer än så säger jag inte... Denna vecka väntar en något normalare jobbvecka så jag hoppas orka pyssla lite mer på kvällarna när pojkarna gått i säng...

7 kommentarer:

Linda sa...

Kjempekoselig LO og fargene passet så fint!
Hjertene rundt var sååå søte :)

Louise sa...

Åh, vilken uberromantisk lo :) Den ser så fantastisk ut, vackrare har jag aldrig sett :) Underbart foto och I´m lovin those pink details hun!! ;)

Kram!

Maritha sa...

Superfin Lo stumpan och underbara färger....blommor....kort....stämplar.....åhhh.....JA ALLT!!! =)

Fy va nyfiken jag blev nu då,ajabaja dej...;O)

Kram kram

Margareta sa...

Så härlig den är din LO!!! Förstår verkligen att din syster "låter dig" göra albumblad åt sig!!!
Kram!

*Vicki* sa...

WOW!! Really gorgeous page!! I so love those flowers!! Such a handsome couple too!! :) TFS!!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Romantisk LO och färgerna ljuvliga
ihop, var oxå på mässa och pysselträff i helgen fast i Kungälv
Köpte lite av varje men mest dies och blommor!
Skall bli roligt att se vad du har hittat på...
Må så gott!
Kramar Ann-Charlotte

Anne-lie sa...

härligt kort, man kände nästan att man var där igen. Jättefina färger på blommor och papper, så fina färgkombinationer. Toppen.
KraMa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails