Honorable Mentions and Top 3

söndag 22 maj 2011

Mitt vinnarkort från Avesta i höstas....

Please scroll down for English!

Nu äntligen visar jag det kortet som jag så stolt vann en utmaning med i Avesta i höstas. Det var den tävling där Vilda Stamps sponsrade priset och jag vann första pris med mitt kort. Det var Puck själv som utsåg vinnaren för som hon själv sa "utesluta kompisröstning".



Fotot är liiiiite dåligt då jag fotade det på mässan i Karlstad där det satt uppe i en cellofanficka som utställningskort. DET gjorde mig suuuperstolt!!



Jag har använt en swirl (embossad med mocha) som jag köpt innan Vilda blev Vilda och så köpte jag till den lilla tomten som kikar fram i Avesta. Pappren är från Maja Design. Några utstansade bruna snöflingor och lite mörka metalldekosar...


Hoppas ni har en härlig fredag! Hoppas jag får tid för liiite pyssel i helgen. Storen ska på två kalas i helgen så risken är väl inte så stor... ;-)


I made this card for a challenge this last fall but I havn't shown it here yet. I acctually won first prize with it and it was picked as the winner by Puck, one of the owners of Vilda Stamps. It's now a part of Vildas inspirational display when they go to crafting conventions - I'm sooo proud!! The images (both swirl and Santa) are from Vilda Stamps, the papers from Maja Design and the snow flakes a MS punch! Hope you will have a great Saturday!!

6 kommentarer:

Maritha sa...

Så klart du vann med det kortet gumman.....urgulligt med den lilla tomten som sticker fram ju!! =)härliga färger och snygga dekos....japp,ett vinnarkort!!

Kram kram

Nina sa...

Åhhh, så vakkert ♥ Kjempesøtt med den lille nissen som titter frem fra den lekre swirlen.

Ha en fin søndag :)
Klem fra Nina.

Ann-Charlotte's blogg sa...

Tufft med den lilla tomtenissen som tittar fram, härligt med metall dekosarna, gillar mycket!
Ha det fint!
Kram

Annelie sa...

Underbart vackert, förstår att du vann med det!!
Kram Annelie

Åsa/asamia sa...

Kortet är superfint, förstår att du vann med det. Puck brukar välja vinnare själv, och det är bra på sätt och vis.

Margareta sa...

Minns det fina kortet! Helt underbart!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails