Honorable Mentions and Top 3

tisdag 3 maj 2011

Liftad LO på Swe!

I lördags så hade SweScrapbook en utmaning att lifta otroligt duktiga Helena. Jag hängde naturligtvis på och blev ganska nöjd även om min LO inte kommer i närheten av Helenas underbara alster!



Jag har använt papper från Inkido som jag mattat ner något genom att måla på med vit akrylfärg som jag spätt ut med vatten.



Jag är galet kär i det här fotot av mina pojkar som är taget förra sommaren på en båttur. Bakom fotot har jag satt en bit av ett Inkidopapper och en cirkel från ett vitt wellpapp. Jag måste bara säga att jag är såååååå nöjd med både min cirkelskärare och min skärmaskin från Martha Stewart - de är fantastiska!!

Jag har satt dit lite vitt nätband/spindelnätsband och dekorerat med chipboardvingar som är målade med vit akrylfärg och sprayade med glimmer mist "irridecent gold". Jag har också använt lite blommor från Prima, några små blå och två större vita. Den nedre har jag givit en lätt dusch med chalkboard mist i färgen Cornflower.



Lite Prima blingswirlar och en stjärnpin från Maya Road har också fått plats. Som pricken över i har jag också satt dit ett ankare för lite mer marint tema. Oooops, ursäkta att bilden är sned... Upptäckte det när jag redan lagt in den....



Alfabetet kommer från AmericanCrafts/Thickers.... (så klart!!)



Ha en fin kväll!!

5 kommentarer:

Maritha sa...

OHHH den är verkligen underbar din liftade LO....bara helt underbart med dessa blommor och färgen är bara mmmmmmmmmm!!!! =)
Kan förstå att du gillar det kortet,det ser verkligen mysigt ut med dom små bröderna...=)

ha det bäst pyret
Kramen

Mim... sa...

Vilken härlig LO.
Ha en bra dag....

Nina sa...

Åh, fy og faderullan!! Denne LOen er bare såååååååå VAKKER ♥♥♥ Sart, nydelige detaljer og ett utrolig herlig bilde.

Og du gratulerer så mye med DT plassen, det er vel fortjent for du er DYKTIG :)

Ha en fin dag :)
Klem fra Nina.

Og du, om du har lyst og mulighet, i september arrangerer jeg treff og du er herved invitert :) Legger link til bloggen vår på facebooksiden din.

Margareta sa...

Härlig LO, den gillar jag mycket! Förstår att du gillar kortet på dina små goa killar - såå fint!
Hoppas vi ses på mässan på lördag!

Anne-Lie Ekebjär sa...

Hej där, vilket fint kort. du har verkligen ramat in "brorsorna" på ett vackert sätt, så härliga färger. Roligt med inviteringen till Nina i september.
KraMa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails