Honorable Mentions and Top 3

onsdag 11 maj 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Scroll down for English!!

Det är dags för kortonsdag igen och det var ett tag sedan jag var med.... Som ni kanske vet så har jag haft en pysselsvacka ett tag men nu är jag tillbaka igen...

Idag liftar vi Saris härliga kort. Kika gärna in på Swe-boggen och se Saris härliga kort och tjejernas tolkningar.

Här är mitt kort:



Motivet är underbara Dare to dream från Whiff of Joy!




Jag har använt papper från Maja Design och texten kommer från Kortmakaren. En kantstans från Martha Stewart och massor av blingstenar fick bli enda dekorationerna.



Hoppas ni alla får en fin dag och att vi ses snart igen ;-)

Keeping it short.... ;-)
Today we are lifting talanted Saris over at Swe-boggen. For this card I've used gorgeous Dare to dream by Elisabeth Bell available at Whiff of Joy. The papers I've used are from Maja Design, the sentiment from Kortmakaren and I've only used bling-bling as embellis.... Keeping it simple! Have a great day!!

4 kommentarer:

Anne-Lie Ekebjär sa...

oj, vilket fint kort. Mina älsklingsfärger. Hon är ju så söt och hon passar så bra med det övriga kortet. Fantastiskt vad man kan åstakomma med papper, stämplar och färg, vackert du har gjort det igen.
KraMa

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbart sött kort!
Ha en fin dag!
Kram

Louise sa...

Hej goding!

Jag tycker din tolkning är fantastiskt snygg!
Kan icke fatta hur du får ihop ngt så läckert av Maja pappren ;) Jag avgudar dem men Gudarna skall veta att när jag försöker så blir det bara pannkaka av det :)

Willow ser helt fantastisk ut och du har använt lite magi med din färgläggning :) Ursnyggt!

Kram

Maritha sa...

såååå gulligt kort vännen....och lila,det är ju bara en helt galet fin färg,och majapapper.....me löv!!! Jag har just fått hem en beställning med papper(mest Majapapper) och blommor för 600:-,annat folk skulle ju döööö om man sa det,emn en pysslare kan nog relatera till det....hi hi

Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails