Honorable Mentions and Top 3

onsdag 18 maj 2011

Jag har fått en award...

Ja, eller egentligen två och det är ett tag sedan nu... Jag fick båda de här fina awarderna av Margareta som inte bara gör underbara saker utan också är riktigt bra på att lyfta upp en ur svackor. När jag hade min pyssel-trassliga period kring påsk och inte riktigt kände för att pyssla... Åhh, jag bara måste få dela med mig kommentaren jag fick då...

"visst kan man ibland få idétorka men det är ganska skönt att "klappa sina papper" ibland, tycker jag!"

Visst är den helt underbar - världens bästa tips till er som har scraptorka/pysseldepp/förlust av mojos eller vad ni nu vill kalla det.... Sätt er bland era papper och bara titta på dem... känn på dem... Det gav i alla fall mig skaparlusten tillbaka! Och när du ändå är i farten - klicka på bilden nedan och kika in på Margaretas blogg!



Berätta 8 saker...

Jag har också fått denna av Margareta....



och av Annelie och sedan har jag tyvärr helt glömt vem den tredje är... FÖRLÅT!! Lägg gärna en kommentar så jag kan tacka även dig! Jag blir såååå himla glad för alla awarder jag får men jag är rysligt dålig på att skicka dem vidare på en gång... Det var någon månad sedan, minst, sen jag fick den här... :-(

Gemensamt för dessa båda awarder är att man ska berätta 8 saker om sig själv så here it goes...

1) Min pysselhörna är ett rent kaos! Jag försöker städa men när jag gör det så blir jag alltid sittande med ett nytt projekt... Kreativa kaos är bra, med andra ord!
2) Jag prioriterar mer än gärna bort allt tråkigt som måste göras hemma om jag kan... då pysslar jag hellre...
3) Jag ser nästan aldrig på TV - varför ska man göra det när man kan pyssla istället?
4) Önskar att det fanns mer tid på dygnet så jag kunde både blogga och pyssla...
5) Har 4 pågående DT-uppdrag och är lika stolt medlem i alla teamen!
6) ÄLSKAR att åka på träffar och mässor och önskar att jag hittat pojkens "guldbyxor" på någon lämplig loppis... Då skulle pengarna aldrig ta slut... ;-)
7) Cyklar till jobbet... Superhärligt med den friska luften på morgonen!
8) Hatar att stressa till dagis och önskar att det fanns en bättre lösning för oss småbarnsföräldrar .... och alla andra också för den delen... ;-)

Sååå dessa awarder ska skickas vidare till 8 personer och eftersom de cirkulerat ett tag så säger jag så här... Du som besöker min blogg, tar dig tid att lämna kommentarer och hittar inspiration här - dig vill jag uppmärksamma med dessa awarder! Så var inte blyg nu utan ta med dig bilden på den award du vill ha och lägg i din blogg! Det är du väl värd!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails