Honorable Mentions and Top 3

onsdag 25 maj 2011

It's time.... A new challenge at EBW!!

Yes!! That's right! It's time for a new challenge over at Elisabeth Bell's World Challenge and this time we have a suuuuuper easy-peasy one for you - EASEL CARD! Now how about that!! You just gotta join - and remember that you can use your own personal favorite of Elisabeth's images weather it'd be digital, Whiff of Joy, Belles and Whisles, SCACD or Elphine House... How's that for a challenge???? A walk in the park - right?

I just had to color this gorgeous little "Toot, toot" - isn't he the sweetest?? I just adore him and he looks just like one of my boys on the floor with his trains... Both my boys are craaaazy for Thomas the tank engine... I tell you - we have trains everywhere... Preferably in their beds rather than on the tracks...



I've use the gorgeous papers from Echo Park and cut out the trains from the paper. Thought the circular easel card was perfect for this image and having the trains go round and round.



I've only used a few buttons as embellis... and the inside is also kept quite simple with some space for a greeting.



Do please stop by the blog and check out all the inspiring work done by my teamies!! And while your at it... Join in the challenge!!!

6 kommentarer:

Eva J sa...

Jag blir alltid lika stum när jag hoppar in här, helt galet fina alster. Easelkortet är så läckert när det är runt och din färgläggning är superfin.
Ha det riktigt gott i helgen
kraaaaaaaaam

Maritha sa...

ÅHHHHH DET HÄR VA BARA HELT GALET GULLIGT!!! Helt underbart med det lilla tåget och stämpeln är ju bara sååååå söt!!! =)

Om du får 14 kommentarer på samma så är det INTE mitt fel jag lovar att jag inte blivit senil,men blogger jävlas så det står härliga till....=)

Kramen

Louise sa...

Hej gumman!
Huga!!
Nu är jag riktigt trött på Blogger :( Jag har inte kunnat kommentera dina sista alster bara så att du inte tror att jag hållt mig här ifrån :) Vet inte varför men jag blir liksom inte inloggad :(
Men..nu ikväll tänkte jag att det kanske skulle funka via telefonen och what do you know? Jag har lyckats kommentera hos nästan alla vänner snart :) Yay!

Så mycket underbarheter jag får se här nu :) Det kanske är positivt ändå ;) He, he, he!
Jag ÄLSKAR det här polkors Easel kortet :) Du är så duktig på dem :) Jag suger på killkort men du är en stor inspiration där :)
Fantastiskt med den runda formen, den fantastiska stämpeln och tåget pryder verkligen din plats runt ena hörnet :)

Kram!

Janneke sa...

Beautiful Easelcard Linda ;o)

Janneke XO

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vet inte riktigt hur jag skall formulera mig :-) Du har lyckats med allt, detta kort är utsökt!!!
Ha det bäst!
Kram Ann-Charlotte

Nina sa...

Åhh, så herlig da *sukk*
Det motivet er bare sååå søtt og det ble kjempestilig med toget som pynt! ME LIKE :)

Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails