Honorable Mentions and Top 3

lördag 7 maj 2011

Färgtema på SweScrapbook!

A color challange at SweScrapbook....

Idag är det dags för ett färgtema på SweScrapbook och jag har återigen skapat med marint tema.... Utan pirater denna gång.... Men just nu ligger det faktiskt pirater på pysselbordet; kika in på Hobbyhärvan så får du se vad Mia har fått hem som jag sitter och leker med just nu... Får se om du kan gissa!



Till denna färutmaning har jag använt söta lilla Edwin från Magnolia samt papper från Magnolia. Textstämpeln är från Inkywings och det enda användbara i en vinst jag fick av dem i Avesta.... Längs ena kanten har jag stansat med en stans från Martha Stewart. Den lilla båten är en knapp från You Do och bokstäverna är ett alfabet från Quickutz som jag llagt lite glossy accent på. Jag har gjort även detta kort "enkelt" då det ska tåla hanteringen av en 5-åring... ;-)




Hoppas ni får en härlig dag!! Här skiner solen och jag ska snart hoppa upp på cykeln och sticka iväg till mässan i Bomhus.... Ska du dit? Det skulle vara superkul om du kom fram och sa "hej"!!! Hoppas vi ses!

5 kommentarer:

Linda sa...

Så morsomt!
Edwin er bare kjempesøt der han henger ;) Nydelig kort :)
Ha en fin helg, klem

Maritha sa...

Sååååå härligt att du dessutom tänker på att kortet ska kunna hanteras av dess mottagre!!! =)
Härliga färger och bara heeeeelt underbart!!

Kram kram min sköna dam ;O)

*Vicki* sa...

AWW!! What a cutie pie!! I am loving the colors here!! Really gorgeous creation!! Thanks for sharing! *Vicki* from Stamped Smiles

Louise sa...

Hej goding!

Alltså...är inte du i Gävle o gör av med pengar?? ;) He, he, he! Jajamen, det kan du vara, finns ju schemaläggningar numera ;)
Hoppas du handlade så du knäckte ekonomin ;) Det är min dröm.;)

Så häftigt kort! Edwin ser råläcker ut där han hänger och vilken perfect match tillsammans med pappren :)
Underbart!

Kram

Margareta sa...

Jättehärligt kort du hann med att visa oss innan cykelturen - och så kul att träffa dig på mässan! Roligt att få träffa sina bloggkompisar irl!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails