Honorable Mentions and Top 3

fredag 20 maj 2011

DT Scrappekammeret: En ny utmaning!

Idag rullar en ny utmaning ut på Scrappekammeret och temat denna gång är "Gör din egen dekoration". Hoppas du vill hänga med!!



Jag har gjort en tändsticksask av 4 småaskar. Pappren kommer från Maja Design och motivet är från Pion Design. Mina hemmagjorda dekorationer består av små utstansade cirklar av mulbärspapper som jag satt ihop till blommor med härliga pärlbrads. Det kommer en närbild på dessa om ett tag.... Swirlen är en die från Bosscut.

Hoppas ni har en fin dag!! Kika gärna förbi igen senare ikväll för då smäller det!!! ;-) Då kommer jag visa något nytt för er, något väldigt nytt.... ;-) Nyfiken? Kika in ikväll då!

5 kommentarer:

Anette sa...

Lekkert! Herlige farger og nyyydelig motiv ;)
Ønsker deg en super helg ;)
--klem--

Mia sa...

Jaja, som sagt tanke överföring eller? Ibland är det konstigt hur det blir, man kan ju nästan tro att vi har kommit överens om inlägg idag...
Din är superfin, fina färger. Helt i min stil.
Ha en skön helg,Mia

Linda sa...

Kjempelekkert!! Og blomstene du har laget var nyyydelige i herlige farger :)
Ha en fin helg, klem

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅÅ söt vännen......och härliga blommor,jag tycker det är så kul att se när andra gör hemmagjorda blommor och det är galet kul att testa sen....=)
Stora kramen till dej gumman

Åsa/asamia sa...

Ett riktigt härligt vintagekort, med superfina dekos....kul att kunna göra egna.
Kram ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails