Honorable Mentions and Top 3

torsdag 5 maj 2011

DT Scrappekammeret Dags för en ny utmaning!

Idag rullar en ny utmaning ut på Scrappekammeret och temat denna gång är "Skapa något till en kille MEN utan blomdekorationer". Hoppas du vill hänga med!!


Detta är vad jag skapade.... Ett enkelt kort som tål lite "hantering"....



Jag har gjort ettt grattiskort till en kille som ska fylla 4 år. Min storen ska på två kalas nästa helg så detta är första kortet ut.... Det kommer ett till. Det var givet att använda just denna piratstämpel från Magnolia då det är pirat-tema på kalaset!



Det tuffa piratskeppet kommer från Vilda Stamps. Pappret kommer från Magnolia och det röda alfabetet är Bo Bunny, det lilla svarta ???



Hoppas ni har en fin dag!!

7 kommentarer:

Maya sa...

Råååtøfft kort, Linda!
Stilig papirer, og flott med skipet i bakgrunnen.
Lekkert fargelagt :)
Ha en strålende dag,
klem fra Maya :)

Margareta sa...

Superfint kort!
Det finns något till dig inne hos mig, om du vill! Kram!

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅ himla fint,och det vart ju bara hur fint som helst fast du inte använt några dekos,det kan ju bara ett proffs klara av!! =) Urgulligt!

Kram kram

Aina sa...

Et superflott kort! Flott satt sammen, og lekre farger! :)

Louise sa...

Åh! Gosebusen!!
HAR DU DET DÄR PAPPRET MED DÖSKALLARNA från Magnolia??? Jag kan inte hitta det någonstans!! :( Det är ett sådant där papper jag önskat att jag köpt många fler av. Finns ju inte ens på Magnolia i Borås..HUGA!!

Vilken underbar tolkning av utmaningen! Och du..målningen är vidunderlig :)

Kram

Annika sa...

Åh, vilket fint kort! Perfekt för en piratkille! :D

/Annika

Mim... sa...

Läckert och tufft kort till en kille.
Ha en bra kväll....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails